Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Speedlite 550EX - dansk manual ?
Fra : Stefan Rasmussen

Dato : 15-10-03 13:10

Hejsa.

Findes der en dansk manual til denne speedlite ?

Jeg har tidligere haft 380'eren, men har netop investeret i
ovennævnte, hvorfor jeg gerne søger nogle gode fif i forbindelse med
brugen af 550 i forhold til 380, hvor man ikke kunne bestemme noget
selv.

Mit camera er et EOS 30.

på forhånd tak fra

Stef

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-10-03 15:40

Stefan Rasmussen wrote:
> [...]
> ovennævnte, hvorfor jeg gerne søger nogle gode fif i
forbindelse med
> brugen af 550 i forhold til 380, hvor man ikke kunne

Hej Stef

Kik på www.fotolinks.dk under manualer!

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Rune [8000]

Dato : 14-11-03 10:24

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
> Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /

Hej

Fandt i nogensinde en manual til 550EX'eren på dansk eller engelsk .. jeg er
så mega ringe til tysk - så jeg ville også frygtelig gerne have fat i en
englesk manual :0(

på forhånd tak
Rune

Fra : Stefan Rasmussen

Dato : 23-11-03 14:10

Hej Rune.

Lars havde en dansk manual, som han sikket også kan maile til dig.

mvh Stefan

Fra : Rune [8000]

Dato : 23-11-03 14:16

"Stefan Rasmussen" <stefanovicnospam@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rune.
>
> Lars havde en dansk manual, som han sikket også kan maile til dig.
>
> mvh Stefan

YES - har fået den :0)

mange tak
\Rune

Fra : rosenauer.dk

Dato : 24-11-03 08:04

Rune, gider du også forwarde den til martin(a)NOSPAMrosenauer.dk ? :)

Tak !

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Rune [8000]

Dato : 24-11-03 09:18

"rosenauer.dk" <spambuster@rosenauer.dk> skrev i en meddelelse
> Rune, gider du også forwarde den til martin(a)NOSPAMrosenauer.dk ? :)
>
> Tak !
>
> Mvh,
>
> Martin
> http://rosenauer.dk