Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til "røde" øjne.
Fra : Jan Vinterhøj

Dato : 14-10-03 18:00

Hej NG.
Jeg er ny i gruppen.
Er der nogle der kan anbefale et nemt program til reduktion af røde øjne på
digitalfoto?
Gerne på dansk, og evt. et link til download.
--
Med venlig hilsen.
Jan. www.vinterhoj.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-10-03 19:03

"Jan Vinterhøj" wrote:

> [...]
> digitalfoto?
> Gerne på dansk, og evt. et link til download.

Du kan også læse dette FAQ om hvordan du undgår røde øjne....
http://www.photo-gallery.dk/side-09.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-10-03 19:19

Paint Shop Pro er ret simpelt at anvende til dette, men ikke på Dansk.
http://www.jasc.com/

Fra : Britt Malka

Dato : 14-10-03 23:51

On Tue, 14 Oct 2003 18:59:33 +0200, "Jan Vinterhøj"
<jvinterhoj@tdcadsl.dk> wrote:

>Er der nogle der kan anbefale et nemt program til reduktion af røde øjne på
>digitalfoto?

IrfanView: www.irfanview.com

PhotoPlus: www.freeserifsoftware.com (gratis version)

Skriver netop om dem i "Digital foto for absolutte begyndere"
--
Britt Malka
Få Tips & Tricks og ny inspiration til hjemmesiden m.m. - www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : Jan Vinterhøj

Dato : 15-10-03 07:11

Tak for hjælpen til alle.

--
Med venlig hilsen.
Jan. www.vinterhoj.dk

Fra : Allig8or

Dato : 15-10-03 14:51

"Jan Vinterhøj" <jvinterhoj@tdcadsl.dk> skrev
> Er der nogle der kan anbefale et nemt program til reduktion af røde øjne

> digitalfoto?
> Gerne på dansk, og evt. et link til download.
Ikke på dansk,men det mest geniale,Jeg har set:
,Jasc After Shot

www.jasc.com

tror Jeg....

--