Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Nikon Capture 3.52
Fra : Nikon D1 Fan

Dato : 11-10-03 08:38

Jeg har Nikon Capture 3.51 og har nu hentet update til version 3.52 og
installeret den. Efter installation beder programmet om registreringskoden,
jeg skriver den ind, den godkendes og alt virker perfekt.

men

næste gang jeg åbner programmet beder den igen om registreringskoden og
efter jeg igen har skrevet den ind virker alt perfekt

og sådan forsætter det i en uendelighed

Tidligere versioner har altid kunnet huske koden.

Hvordan får jeg den til det her med 3.52?

Jeg har midlertidigt valgt at gå tilbage på version 3.51

Mit styresystem er Win XP pro dk og kamera Nikon D1

Hvis det er forkert gruppe så fortæl venligst hvilken gruppe jeg skal prøve

Bjarne
Nikon D 1 fan

Fra : Klaus Madsen

Dato : 11-10-03 13:06

> [...]
>
> næste gang jeg åbner programmet beder den igen om registreringskoden og
> efter jeg igen har skrevet den ind virker alt perfekt

Underligt, jeg har også updateret og der er jeg slet ikke blevet bedt
om koden.
Mvh. Klaus

Fra : Nikon D1 Fan

Dato : 11-10-03 17:12

Klaus Madsen wrote:

> Underligt, jeg har også updateret og der er jeg slet ikke blevet bedt
> om koden.
> Mvh. Klaus

Enig, for der var heller ikke problemer på min Desktop, kun den bærbare og
jeg har senere konstateret samme problem på anden bærbar.

Jeg har prøvet at afinstallere helt og geninstallere 3.0, updatere til 3.5,
dernæst 3.51 og alt virker perfekt, men straks 3.52 kommer ind sker det
igen.

Jeg har nu også skrevet til DFA om problemet

--

Bjarne
Nikon D 1 fan

Fra : Jacob Samson Schlüte~

Dato : 05-12-03 21:07

Hejsa...

Hvad ligger prisen på en registreringskode til Capture. Jeg har fået en
prøveversion sammen med mit Nikon D-100.

Håber I kan hjælpe

Mvh.

Jacob

Fra : Klaus Madsen

Dato : 07-12-03 16:29

> Hvad ligger prisen på en registreringskode til Capture. Jeg har fået en
> prøveversion sammen med mit Nikon D-100.
>
> Håber I kan hjælpe

Hej Jacob

Jeg gac 1491,- kr incl. moms hos Goecker

Mvh. Klaus