Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon 30d hjælp
Fra : 7ahloz@privat.dk

Dato : 08-10-03 21:13

Hej jeg har købet en canon 30d med den fik jeg en
topca 330 cos blitz med den kan jeg ikke få til at kører
med den canon 30 d det vil siger at den vil ikke tømme blitzen
og jeg kan ikke få blitzen icon frem men den kører findt med den
indbygget blitz jeg har så prøvet hos en der har en canon 10d og der
kører den 100% skulle der værer en der måske kunne fortælle mig lidt
om det problem jeg har med den topca 330cos jeg har også en canon 200
Speedlite den vil den slet ikke skyde af ???

mvh
Kim
7ahloz@privat.dk

Fra : Pico

Dato : 08-10-03 22:32

7ahloz@privat.dk wrote:
> [...]
> om det problem jeg har med den topca 330cos jeg har også en canon 200
> Speedlite den vil den slet ikke skyde af ???

Nu kender jeg ikke Canon 30d, men hvis du på en f. eks. Sony DSC-V1 vil
bruge en anden blitsh end Sony's 2 intigrerede skal du foruden at indstille
apperatet til HotShoe også vælge tvang af blishen.
Kan det være noget i den retning der gør sig gældende +
Pico

Fra : Henton

Dato : 09-10-03 10:01

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
indstille
> apperatet til HotShoe også vælge tvang af blishen.
> Kan det være noget i den retning der gør sig gældende +

---