Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der tilbud på fremkaldelse nogen steder~
Fra : René Hansen

Dato : 05-10-03 20:31

Hej fotofans

Jeg sidder med 500 billeder jeg godt ville have på papir. Er der en venlig
sjæl der kender nogen der har et godt tilbud ala renholdt foto i køge havde
det i foråret 1 kr pr stk

Mvh René

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-10-03 20:57

"René Hansen" <lukather@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg sidder med 500 billeder jeg godt ville have på papir. Er der en venlig
> sjæl der kender nogen der har et godt tilbud ala renholdt foto i køge

Føtex fremkalder for 1 kr. pr. stk. Det koster 19.95 i opstartsgebyr.
Bilka tager 0,95 kr. og 18,95 i opstart.

Kurt

Fra : Pico

Dato : 05-10-03 21:11

Kurt B. Andersen wrote:
> "René Hansen" <lukather@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Superbrugsen havde også tilbud i deres reklametryk i denne weekend,
hvis jeg ikke husker galt var det 1 kr. stk. og 20 i opstart. Ofte er der en
brugs i nærheden, men kvaliteten kender jeg ikke, har aldrig brugt dem.
Når det ny er 500, var det så ikke en ide at prøve med en 10 stykker inden
du brænder 500 af ? De ekstra 20 kr. er immervæk kun 4 øre pr. billed.
Pico

Fra : Erik Aalund

Dato : 06-10-03 08:48

> Føtex fremkalder for 1 kr. pr. stk. Det koster 19.95 i opstartsgebyr.
> Bilka tager 0,95 kr. og 18,95 i opstart.
>
> Kurt

Pixum.com tager 15 cent (hedder det det når man taler om Euro?) for 9cm
og 20 cent for 15cm.
Forsendelse koster normalt 3 Euro men er gratis ved større ordre.
Kvaliteten kan anbefales.
vh
Erik