Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Dansk Manual til Fuji FinePix S5000
Fra : DMJ

Dato : 04-10-03 10:40

Konen har været en rigtig skat og købt et Fuji FinePix S5000 kamera
til mig. Men hun har købt den over nettet og og derved fået den hjem
med tysk manual. (og så står mine sprogegenskaber altså af)

Så vil jeg da lige høre om nogen ved hvor man eventuelt kan finde
enten en Dansk eller Engelsk manual på nettet, eller om en der har en
dansk maual, eventuelt for en lille skilling, ville lave en kopi af
den.

Hilsen DMJ
riddle@bonbon.net

Fra : Morten Bested

Dato : 04-10-03 11:09

Du får nok problemer med at finde en Dansk manual, men den engelske bliver
nok ikke noget problem. Jeg har en engelsk manual som PDF til min G5 og det
lige så godt som en dansk for mig.
Du kan muligvis bruge dette link til noget:
http://home.fujifilm.com/products/digital/digitalcamera/s5000/index.html
og så hente den "operation manual" som PDF på 8,37 mb.

Fra : DMJ

Dato : 04-10-03 16:33

Tusind tak Morten

Lige hvad jeg ledte efter

DMJ

Fra : Morten Bested

Dato : 04-10-03 20:17

Så lidt ;) jeg søgte i forumet på dpreview.com (på samme måde fandt jeg
manualen til mit eget kamera)