Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Friske billeder på photos4u.dk
Fra : Ole

Dato : 30-09-03 10:20

Hej derude

Jeg har uploadet nogle billeder fra den sidste måned, og det ville glæde mig
hvis I havde tid til at kigge ind.

http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm

Kommentarer er, som altid, velkomne.

Mvh

Ole

Fra : Rene

Dato : 30-09-03 10:34

Hej Ole!

Det ser sgu skide godt ud, for at være helt ærlig Flotte farver og
billeder fyldt med stemning.

Hvis du vil have kritik, hvorfor uploader du ikke dine billeder til
www.foto-basen.dk ??

Mvh

René

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-03 11:05

Rene wrote:
> [...]
> billeder fyldt med stemning.
>
> Hvis du vil have kritik, hvorfor uploader du ikke dine billeder til

Kan vi ikke snart blive fri for reklamer for foto-basen ?
Det ville også være rart at der blev skrevet under det man svarer på...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Rene

Dato : 30-09-03 11:12

Nej

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 30-09-03 11:40

Til Anders og René

Det betragtes ikke som reklame, når man i en tråd henviser som
René gør i denne tråd, det er kun hvis der postes opslag som
kun har det formål at reklamere for et web-site, at det betrag-
tes som reklamer.

Og til René, jeg kan anbefale at du anskaffer die en signatur,
den må være på 4 linier af 72 anslag, og der kan du helt frit
reklamere for www.foto-basen.dk - og du slipper for konflikter.

- se min signatur, og læs mere her:

FUT:

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Alex W

Dato : 30-09-03 20:08

Hej Ole

Det er som altid kanon flotte billeder på hjemmesiden.
Det er spændende at se hvordan du udnytter den store kontrast til at skabe
spændende og seværdige billeder.

/Alex

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-09-03 20:58

Alex W wrote:
> Hej Ole
>
> Det er som altid kanon flotte billeder på hjemmesiden.
> Det er spændende at se hvordan du udnytter den store kontrast til at
> skabe spændende og seværdige billeder.

Ja det er gode billeder.. Undskyld jeg kun var negativ i min første post

Dog er der lige den lille prik i nederste venstre hjørne på
http://www.photos4u.dk/p4u/g3520.htm ? Det kunne da godt være fjernet

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk