Rengøring af CV
Fra : Jens Norking

Dato : 25-10-03 11:09

Hej med jer,

Hvad ville I bruge til at fjerne alger o.lign fra et glasfibertag på CV?

Nogen gode /dårlige erfaringer med specifikke produkter i handelen?

Kan det tilrådes at bruge alm. algefjerner (standardprodukt fra
byggemarked)?

Vh. Jens

Fra : E.S.A.

Dato : 25-10-03 11:30

Jeg bruger BRUN SÆBE, dejligt nemt og billigt, det fjerner alger samt andet
snavs uden de store problemer.
MVH. Ebbe

Fra : Carsten Stage

Dato : 25-10-03 11:34

E.S.A. wrote:

> Jeg bruger BRUN SÆBE, dejligt nemt og billigt, det fjerner alger samt
> andet snavs uden de store problemer.

Rigtigt - det virker, men er urimelig hårdt ved lakken.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 25-10-03 11:34

Jens Norking wrote:

> Hej med jer,

Hej Jens...

> Hvad ville I bruge til at fjerne alger o.lign fra et glasfibertag på
> CV?

En rodalonopløsning er din ven. Bare fat i en stige og en blød børste med et
langt skaft.

> Nogen gode /dårlige erfaringer med specifikke produkter i handelen?

> Kan det tilrådes at bruge alm. algefjerner (standardprodukt fra
> byggemarked)?

De er i reglen dyrere end Rodalon - men virker OK

Fra : Ris@ger

Dato : 25-10-03 15:01

klip

> En rodalonopløsning er din ven. Bare fat i en stige og en blød børste med
et
> langt skaft.

Hvor kan man købe Rodalon og hvilke forhold blander du det i ?

Hilsen Torben

Fra : Carsten Stage

Dato : 25-10-03 15:20

Ris@ger wrote:

> Hvor kan man købe Rodalon og hvilke forhold blander du det i ?

Mange større supermarkeder har det - og Matas plejer også at føre det.

Vær opmærksom på at det findes i både 5% og 10% - køb den stærke og halvér
forbruget. Den koster kun få ekstra kroner. Jeg retter mig efter hvad der
står på flasken med hensyn til fortynding.

Fra : Jens Norking

Dato : 25-10-03 11:37

Jamen foreløbig tak til jer begge,

Nogen gange kan man jo ikke se skoven for bare træer. Jeg har jo begge dele
og så sparede jeg jo lige de der kr. 350 - 400,-

Go´ week-end
Jens

Fra : Carsten Stage

Dato : 25-10-03 11:57

Jens Norking wrote:

> Nogen gange kan man jo ikke se skoven for bare træer. Jeg har jo
> begge dele og så sparede jeg jo lige de der kr. 350 - 400,-

Så deler vi måske i porten... )

> Go´ week-end

I lige måde...