Billeder fra SPH motor Idag.
Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 20:11

Hejsa NG

Jeg var ude hos SPH motor idag og tog lidt billeder.
hvis i vil se dem kan i hente dem på
212.10.0.61 port 9001
Login: sph
Pass: billeder

god fornøjelse

Mvh
Morten

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 20:27

hov skal lige siges at alle billeder er i org størrelse 1600x1200

Fra : Frasier

Dato : 12-04-01 21:26

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa NG
>
> Jeg var ude hos SPH motor idag og tog lidt billeder.
> [...]
Deres hjemmeside er ikke så informativ mht. åbent hus :(
Ved du om de har åbent hus de næste par dage, eller om det kun var idag?
btw. godt nok mystisk med 2 domæner med nææææsten identisk indhold
www.mogens-mc.dk og www.sphmotor.dk hvorfor dog betale for 2 domæner?

Frasier

Fra : Adam Christensen

Dato : 12-04-01 21:45

"Frasier" <frasier@forum.dk> wrote in message
> [...]

> Ved du om de har åbent hus de næste par dage, eller om det kun var idag?
> btw. godt nok mystisk med 2 domæner med nææææsten identisk indhold

Mogens har solgt til Steen - derfor navneskiftet til SPH Motor og
efterfølgende domæne forvirring

Der er åbent hus i morgen fredag og vist nok også lørdag.

--
Adam
SV650S

Fra : Frasier

Dato : 12-04-01 21:48

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> efterfølgende domæne forvirring
>
> Der er åbent hus i morgen fredag og vist nok også lørdag.

Takker :)

Frasier

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 21:48

> Deres hjemmeside er ikke så informativ mht. åbent hus :(
Nej der halter de lidt !

> Ved du om de har åbent hus de næste par dage, eller om det kun var idag?
Der er de næste par dage også og de har lækre koleserolbombe frikadeller
MUMS

> btw. godt nok mystisk med 2 domæner med nææææsten identisk indhold
> www.mogens-mc.dk og www.sphmotor.dk hvorfor dog betale for 2 domæner?
fordi ham mogens fjolset ikke ejer den mere HELDIGVIS !, men det gamle
domaine er der vel bare betalt for i et år eller lign !

Mvh
Morten

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-04-01 22:09

> [...]
> Ved du om de har åbent hus de næste par dage, eller om det kun var idag?
> btw. godt nok mystisk med 2 domæner med nææææsten identisk indhold

de har åbent hus både fredag og lørdag 10-16.
og kan varmt anbefales, selvom det var skidekoldt idag.
jeg kørte fra rødvig kl 10 og var igennem regn,hagl,sne og ekstremt meget
mudder på småvejene mellem rødvig og fakse

men vel ankommet var der stor lejlighed til at prøve:

an 400 burgman (nej tak).

gz 250 hmm. vil ikke gøre anneli ked af det

gsf600 bandit nye (kørte faktisk udemærket , dog for oprejst kørestilling
til mig ).

gsxr600 nye ( wow i forhold til min, virkelig hurtig cykel, den havde jeg
ikke noget imod at eje, bare lyden ved 14000 omd).

sv650s (stadigvæk lige så god som sidste gang jeg prøvede den).

gsxr750 gl. (fik jeg ikke prøvet).

gsf1200 bandit (lortebrun uden kåbe)

gsxr1300 hayb. (havde jeg ikke lyst til at prøve med det vejr) fik at vide
at sidste år blev den afleveret af politiet efter de havde stoppet ham som
prøvekørte den med 257km/t på landevejen. han fik ikke lov til at kører den
tilbage til forretningen. flovt
honda vtr firestorm1000( den lød rigtig ond)
har jeg glemt nogen ??

hjemturen var det samme som udturen minus mudder da jeg jo vidste der var
pløre på de små veje, så nu hænger mit mc-tøj til tørrer

Allan(fzr600us)som godt kan være misundelig på gsxr600

Fra : KIM HANSEN

Dato : 12-04-01 22:40

Ja du har glemt noget VTR1000 er nu en skrabet model. da vi kom (KL. 13.00)
hørte vi at den lige havde været nede og ligge ( øv hvor surt ) men den
lyder jo godt. GSX-R 600 nye model SPARKER RØV.

m.v.h. Kim
GSX-R 750T

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-04-01 23:07

KIM HANSEN <skellet@get2net.dk> skrev i en
> [...]
> hørte vi at den lige havde været nede og ligge ( øv hvor surt ) men den
> lyder jo godt. GSX-R 600 nye model SPARKER RØV.

ja det så jeg godt det var en pige som skulle prøve den som væltede da hun
skulle bakke tilbage for at komme ud, da hu stod ved siden af den tippede
den ind over hende og hun skulle have hjælp til at rejse den op, man kunne
så efterfølgende hører da hun kørte forbi ude på vejen at hun ikke havde
tabt modet , den gik for fulde gardiner.

gsxr600 er bare så meget bedre end cbr600sport som føles som parkeret når
man fyrer til den.

Allan(fzr600us)som desværre skal til påskefrokost idag(ville godt have en
tur mere på gsxr600)

Fra : KIM HANSEN

Dato : 12-04-01 23:12

Jeg skal derned igen på lørdag jeg skal lige prøve en gang til. og det
bliver på motorcykel igen. hvis de vel og mærket ikke salter en af dagene.

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 23:32

hvor er det pisse ærgeligt at vi ikke mødes, når nu nogle fra ng var samme
sted ;o(

Mvh
Morten
**som var det fjols i sweater, og piercing i øjenbrynet - der rendte rund
og tog billeder**

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-04-01 23:46

Morten Juel wrote:

> hvor er det pisse ærgeligt at vi ikke mødes, når nu nogle fra ng var samme
> sted ;o(

Det er jo derfor du skal skynde dig med de dfm-plader
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 23:47

Det er jo derfor du skal skynde dig med de dfm-plader
jaja jeg presser og presser !

Mvh
Morten

Fra : KIM HANSEN

Dato : 13-04-01 09:54

Du har ret burde snakkes ved når man aligevel er der på samme tid.

Mvh. Kim
Banditten som var hos sph på en guld og sort GSR-R750T

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 13:30

> Du har ret burde snakkes ved når man aligevel er der på samme tid.

Det er efterhånden reglen at gruppens brugere/læsere udtrykker ønske om
at mødes "under uret" til dette og hint; men det ender altid med (senest
under Herning-messen, hvor DMC ligefrem havde lagt "ur" til!) at det
efterfølgende viser sig at mange har været tilstede; men at alle som en
har stået og afventet at der var én der stillede sig sig op og
proklamere at han/hun var én af flokken. Og derved kommer man jo ikke
langt
På den anden side kan det være at den mængde "skabslæsere" der er i
gruppens periferi (og som jo er ligegyldige "medlemmer"!), ligeledes
danner en majoritet af fremmødte og derfor forventer at kunne holde sig
som "skabs-kigger" ved en sammenkomsts-lejlighed!? :-/

Derudover har jeg, som boende "midtvejs for alle", taget skridt til
flere
seancer for gruppens brugere, hvorunder det hver gang har knebet
gevaldigt med villigheden til at få lettet røven fra (kontor?) stolen og
møde frem!
Til gengæld har JEG så fået lejlighed til at træffe et antal hyggelige
personer!!!

Anekdote:
Under MP's "tæsk"-kørsel sidste påske, genkendte jeg en vis
"baby-viffer"; men kunne ikke finde nogen matchende til den. Derfor
skrev jeg en kort "Armand was here" -besked og satte på "viffer'en".
Senere spottede jeg en mikro-Gix'er med D.F.M. plade på og præsenterede
mig overfor ejeren (som det viste sig at jeg havde haft direkte
mailudveksling med), med spørgsmål om hvem (D.F.M.'ere) og hvor; men fik
kun et forplumret (overrasket??) svar af ku'Jonen!
På et senere tidspunkt, hvor jeg lige havde entret en model for en
prøvetur så jeg ud af min øjekrog at pågældende udpegede mig for et par
ka'le, som formedelst overfaldt mig for lige at få hilst på inden at
de/jeg atter forlod arrangementet
Med den flok har bekendtskabet jo sidenhen eskaleret i vid forstand - Og
det er jo godt. Men jeg har endnu ikke haft fornøjelsen at drikke dem
fulde ude i klubben :-/

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 14:05

jeg håber at det hjælper når vi får de DFM rammer

Mvh
Morten

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-04-01 16:31

On Fri, 13 Apr 2001 14:29:35 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Anekdote:
>Under MP's "tæsk"-kørsel sidste påske, genkendte jeg en vis
>"baby-viffer"; men kunne ikke finde nogen matchende til den

Nåh ja,hvor mange kører også på "Hondaplader" )

>Med den flok har bekendtskabet jo sidenhen eskaleret i vid forstand - Og
>det er jo godt.

Klart !!

> Men jeg har endnu ikke haft fornøjelsen at drikke dem
>fulde ude i klubben :-/

Det må vi jo så råde bod på snarest....

Ellers vil jeg nok sige, det gælder da bare om at klø på,jeg har mødt
pænt mange fra d.f.m. i forbindelse med TD's,åbent hus,køreture på de
små snoede og indkøbsture til Tyskland,når man lige får lyst til en
CBR ).

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 19:31

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> skrev i en

> ......i forbindelse med TD's,åbent hus,køreture på de små snoede
> og indkøbsture til Tyskland,når man lige får lyst til en CBR ).

Hæ!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 01:42

> Mvh
> Morten
> **som var det fjols i sweater, og piercing i øjenbrynet - der rendte
> rund og tog billeder**

Ahaaa!

Netop perfekt anti-tolder look

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-04-01 10:56

Armand wrote:

> Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Ahaaa!
>
> Netop perfekt anti-tolder look

*GRILL*

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 11:27

> Ahaaa!
>
> Netop perfekt anti-tolder look

hehe )

/Morten

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 13:30

> hehe )

Til Jes!

Jeg tror sgu' at den endelig ér gået op for Morten

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 14:06

> Til Jes!
>
> Jeg tror sgu' at den endelig ér gået op for Morten

rofl

Mvh
Morten

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-04-01 15:27

Armand wrote:

> Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
>
> Til Jes!
>
> Jeg tror sgu' at den endelig ér gået op for Morten

Haha Det tog sgu sin tid

Fra : Allan jørgensen

Dato : 13-04-01 10:46

> [...]
> Morten
> **som var det fjols i sweater, og piercing i øjenbrynet - der rendte rund

hvorfor så vi ikke hinanden, vi har trods alt mødtes før, i greve da du
havde nogle motorcykler til mig og jeg havde hund med

--
-- Allan(FZR600US)sort m/gule fælge
_ .....--..... _ _ .....--..... _
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 11:28

> hvorfor så vi ikke hinanden, vi har trods alt mødtes før, i greve da du
> havde nogle motorcykler til mig og jeg havde hund med
Ja, det ved jeg ikke, øv det er 4 dårligt ;o(

Nå, men det hjælper vel på maler klemmen og andre steder når vi har fået DFM
skiltene

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 13:31

> Nå, men det hjælper vel på maler klemmen og andre steder når vi har
fået
> DFM skiltene

Tjaeh :-/

I den retning er fejlen jo at man forlader sin model og pludselig atter
er anonym!

Det er snarere et fælles D.F.M. -beklædningsstykke at der er brug for,
og hér dur lange hvide underhylere heller ikke

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 14:07

> Det er snarere et fælles D.F.M. -beklædningsstykke at der er brug for,
> og hér dur lange hvide underhylere heller ikke

Jeg er da frisk på at undersøge hvad det vil koste at få lavet en T-Shirt i
ordenlig kvali, hvis det skulle ha interesse !

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-04-01 14:53

> Jeg er da frisk på at undersøge hvad det vil koste at få lavet en T-Shirt
> ordenlig kvali, hvis det skulle ha interesse !
>
> Mvh
> Morten

Eller en cap?

-Morten C.-

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 16:24

Morten Christensen <morten@mummitrold.dk> skrev i en
T-Shirt
> Eller en cap?

En cap eller tørklæde lyder nærliggende :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-04-01 15:28

Morten Juel wrote:

> Jeg er da frisk på at undersøge hvad det vil koste at få lavet en T-Shirt
> i ordenlig kvali, hvis det skulle ha interesse !

God idé

Fra : Allan jørgensen

Dato : 15-04-01 20:22

> Ja, det ved jeg ikke, øv det er 4 dårligt ;o(
>
> Nå, men det hjælper vel på maler klemmen og andre steder når vi har fået
DFM
> skiltene

jeg havde DFM-skilt på kværnen men den stod lidt anonymt ved bilerne væk fra
bygningerne. ellers kunne det da godt være man skulle få et ægte skilt at
sætte under nr-pladen

--
-- Allan(FZR600US) med (-; dk.fritid.motorcykel & mc-danmark skilt.
_ .....--..... _ _ .....--..... _
| (_)_(_) | \ / I__|__I \ /
( }/ [| |] \{ ) \| [FZR] L/
\ | [|.--.[| | / \ .-----. {O)
\ \[||\~|[|/ / \|\~\~| { )
\[||~/||] / [|~/~/|]{-)
|\~| |\~\~| / /
|~/| |~/~/|
`~´ ` ~ ´

Fra : Claus Lorentzen

Dato : 16-04-01 06:43

Øehm, hvad er det nu et DFM skilt er for noget ?

--

Claus
XJ600N

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-04-01 11:43

"KIM HANSEN"
skrev
> Ja du har glemt noget VTR1000 er nu en skrabet model. da vi kom (KL.
13.00)
> hørte vi at den lige havde været nede og ligge ( øv hvor surt ) men den
> lyder jo godt.
SNIP
**************************
Hmmm underligt nok.
Jeg synes at hver gang der er prøvekørsler, er der en model der bliver
skadet.
Efterhånden forstår jeg godt, at det kan være svært at få prøvetur inden man
køber en ny maskine.
Tænk hvis det var det samme med bilerne, hvor samtlige forhandlere gladeligt
lader kunderne køre rundt ......

--

/Jens S., Esbjerg, som aldrig har prøvekørt en af de motorcykler jeg har
haft gennem tiden - men alene har stolet på intuitionen

Fra : Adam Christensen

Dato : 13-04-01 19:19

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:9b6lck$sj9$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg synes at hver gang der er prøvekørsler, er der en model der bliver
> skadet.

Det _er_ også lidt fjollet at mc-forretninger har grus i indkørslen/pladsen
omkring sig, ikk'? (ingen offroad kommentarer her, tak )

> Efterhånden forstår jeg godt, at det kan være svært at få prøvetur inden
man
> køber en ny maskine.

Ja, man må være tidligt ude og prøve modellerne når de er der. Derfor fik
jeg i dag en tur på VTR 1000 F'eren - UHMMMMMMMMMMMMMM. Hvis ikke den stiger
alt for meget (jaja, lad mig nu bare blive i troen) er den en klar kandidat
til titlen som "min næste mc".

> Tænk hvis det var det samme med bilerne, hvor samtlige forhandlere
gladeligt
> lader kunderne køre rundt ......

Well... langt de fleste steder skal man være en nogenlunde seriøs potentiel
kunde før man får lov, og jeg tvivler på at man ville få lov til at prøve
hele modelprogrammet

Desuden er deres omsæting jo langt større, så de ville nok bedre kunne bære
et par skader

--
Adam (småforelsket i en VTR 1000 Firestorm)
SV650S (misundelig)

Fra : Anneli

Dato : 14-04-01 13:08

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> gz 250 hmm. vil ikke gøre anneli ked af det

Hm hm, prøvede du den? Hvis ja, hvad synes du? Svar du bare ærligt, jeg kan
tåle det! :0) Jeg ved nemlig godt, at jeg har verdens bedste smølfe-MC ;0)
!!!!!!

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) - + Jawa mv.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 15-04-01 20:17

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en news:9bahv8$i29$2@sunsite.dk...

> [...]
kan
> tåle det! :0) Jeg ved nemlig godt, at jeg har verdens bedste smølfe-MC ;0)

der var ikke nogen plader på, så jeg ved ikke hvordan den kører. men hvis
den tilnærmelsesvis kører lissom gn250, sååå.........

Allan(fzr600us)som lige er kommet hjem fra påskeferie på fyn, og har haft
den glæde at kører i stormvejr over broen =:-0.

Fra : Armand

Dato : 16-04-01 01:24

> der var ikke nogen plader på, så jeg ved ikke hvordan den kører. men
> hvis den tilnærmelsesvis kører lissom gn250, sååå.........

Aprospos:
Jeg hørte netop i aften at det Kroatiske politi kører rundt på fuldt
tilriggede GN 250'ere

--
Armand.

Fra : Anneli

Dato : 17-04-01 00:04

> Aprospos:
> Jeg hørte netop i aften at det Kroatiske politi kører rundt på fuldt
> tilriggede GN 250'ere

Jup, de har virkelig sans for kvalitet ;0)

Anneli og GZ 250 ;0)

Fra : Armand

Dato : 17-04-01 20:01

> Jup, de har virkelig sans for kvalitet ;0)

Men ikke desto mindre må en to meter høj kroatisk gendarm i fuld
mundering og under fuld udrykning på sin GN 250'er kræve en stiv
læbemuskulatur!

--
Armand.

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-04-01 22:21

> Hejsa NG
>
> Jeg var ude hos SPH motor idag og tog lidt billeder.
> [...]

ja tak men hvordan logger jeg på ?

Allan(fzr600us)indernet-mongol som ikke lige har forstået det med
ip-adr.

Fra : Frasier

Dato : 12-04-01 22:35

"Allan jørgensen" <allan.c.jorgensen@get2net.dk> wrote in message
> Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> ja tak men hvordan logger jeg på ?
>
> Allan(fzr600us)indernet-mongol som ikke lige har forstået det med
> ip-adr.

Han har vist lukket sin maskine nu.
Når han åbner igen kan du skrive
ftp://sph:billeder@212.10.0.61:9001
i internetexploreren hvis du ikke har noget ftp-program, så burde du kunne
hente billederne.

Frasier

Fra : Allan jørgensen

Dato : 12-04-01 22:54

> [...]
> ftp://sph:billeder@212.10.0.61:9001
> i internetexploreren hvis du ikke har noget ftp-program, så burde du kunne

takker og bukker

Allan(fzr600us)

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 23:33

> Jeg var ude hos SPH motor idag og tog lidt billeder.
> hvis i vil se dem kan i hente dem på
> 212.10.0.61 port 9001
> Login: sph
> Pass: billeder

Sorry at den har været lukket, men der røg lige 1/4l suppe i keyboardet da
jeg skulle spise ;o(
Så det skulle lige renses

Mvh
Morten