Outlook 2003 UK ugedage i kalenderen
Fra : J.K.Arning

Dato : 30-10-03 15:47

Jeg sidder her ved en Outlook 2003 UK version og er super
irriteret over kalenderen. Jeg kan ikke få den vil at vise ugedag
mandag tirsdag osv. i det store kalender vindue .. der står kun
dato. I de små månedsoversigts kalendre er der ugedage i form
af m for mandag t for tirsdag osv .. men det må da være muligt
at få ugedagen i selve kalenderen også ?

Regards

Fra : Lars Klintholm

Dato : 30-10-03 15:30

J.K.Arning skrev:

> [...]
> af m for mandag t for tirsdag osv .. men det må da være muligt
> at få ugedagen i selve kalenderen også ?

Windows ControlPanel, Regional Options, Customize, Data, Long Date
Format, dddd d. MMMM yyyy

Lars Klintholm

Fra : J.K.Arning

Dato : 31-10-03 09:07

Lars Klintholm wrote:
> Windows ControlPanel, Regional Options, Customize, Data, Long Date
> Format, dddd d. MMMM yyyy

Det var da utroligt .. det virker.
Jeg var lige ved ikke at ville prøve det fordi jeg ikke kunne forstille mig
at løsningen ville vare at finde der .. men tak for løsningen Lars.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 31-10-03 18:09

Den 31 okt 2003 skrev J.K.Arning i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Det var da utroligt .. det virker.
> Jeg var lige ved ikke at ville prøve det fordi jeg ikke kunne
> forstille mig at løsningen ville vare at finde der

> men tak for løsningen Lars.

Velbekomme
Lars Klintholm