PowerPoint - Start af makro ved bestemt sl~
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 22-10-03 15:15

Hvordan kan jeg få en makro til at starte automatisk når jeg
kommer til en bestemt slide? Jeg har i VBA ledt efter en
autoexecute eller noget der minder om det, men har ikke fundet
løsningen. Kender du tricket eller kan det slet ikke lade sig
gøre?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

Fra : Jan Kronsell

Dato : 22-10-03 22:59

Hej Lars
"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> autoexecute eller noget der minder om det, men har ikke fundet
> løsningen. Kender du tricket eller kan det slet ikke lade sig

Problemet er at PP i den grad mangler events, der kan trigge nogetsom helst,
men prøv at se på Shyam Pillai's autoevent funktioner, som du fubder på:

http://www.mvps.org/skp/autoevents.htm

Jan

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-10-03 21:05

> [...]
nogetsom helst,
| men prøv at se på Shyam Pillai's autoevent funktioner, som du

Tak for linket Jan. Det ligner præcist noget jeg ville kunne
bruge, men jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har installeret
tilføjelsesprogrammet (i PP2000), men det medfølgende eksempel
tricker ikke når man starter et diasshow. Har du haft held til at
få det til at virke?

Lars