Skærm/grafikkort
Fra : Ole Knudsen

Dato : 12-04-01 17:27

Hej NG

Hvordan sætter man sit system op så rød er rød, blå er blå og grøn er grøn?

Min monitor har nogle varmegradsinstillinger på 9300K og 6500K noget
lignende har kortet.

Er der nogle der kender link eller info omkring det?

Monitor AOC
Kort Diamond

Ole

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-04-01 21:13

Hej Ole

Nu fortæller du jo ikke rigtigt noget om dit system, men jeg skruer bare op
for rød, hvis jeg vil have mere rød (eller skruer ned for grøn og blå) og
tilsvarende!
Og så gælder det jo bare om af finde de rigtige mængder. Til det bruger jeg
et farvekort fra Corel, som jeg holder op foran skærmen og så skruer jeg
ellers op og ned, som jeg nu er i humør til!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk