!! Hjælp: V7700 under W2K ingen tv-out ?
Fra : Simon

Dato : 12-04-01 16:37

Hejsa - håber der er nogen der kan hjælpe !

Jeg har et Asus V7700 GeForce 2 Deluxe Kort - med TV-Out funktion, men jeg
kan ikke vælge tv-out i asus display tingen ?
det virkede ellers fint på mit gamle V3800 - bruger driverne: version 6.49
til V7700 familien - TV-In virker fint ?

Jeg kører Win2000 Pro Dansk - og som sagt driver version 6.49 - håber der er
nogen der har et hjælpene svar !

mange tak - og god påske allesammen !

mvh.Simon

Fra : Karina Kjær

Dato : 13-04-01 12:36

"Simon" <simons@pc.dk> wrote in message
> [...]
> til V7700 familien - TV-In virker fint ?
>
> Jeg kører Win2000 Pro Dansk - og som sagt driver version 6.49 - håber der

jeg vil bare lige sige, at jeg har de samme probs, bare med V7100 med tv-ud.
Vil gerne bruge det til at se DVD + DivX på TV'et ... har kun fået det til
at virke med TvTool, og det er besværligt. Jeg kan kun bruge klon, og så kan
det ikke trække DVD mere :(
Kører også Win2000 Pro

MasterYeti

Fra : Simon

Dato : 14-04-01 12:20

downloade nogle ældre drivere fra asus.com (5.33) og så virkede tv-out -
men nu skal jeg genstarte for at bruge det ?
-Simon