Hvordan kvæler jeg et printjob i Printcent~
Fra : B. Smalbro

Dato : 30-10-03 14:06

Jeg har job stående i Printcenter, men jeg kan ikke slippe af med det igen.
Alle knapperne er "matte", så jeg kan ikke bare trykke Delete eller Stop
Jobs. Der må ligge en spoolfil et eller andet sted jeg kan gå ind og
slette... eller hvad gør jeg?

Kh
Bjørn

Fra : Karen Seiersen

Dato : 30-10-03 14:25

B. Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> Alle knapperne er "matte", så jeg kan ikke bare trykke Delete eller Stop
> Jobs. Der må ligge en spoolfil et eller andet sted jeg kan gå ind og

Hej

Du åbner printcenter, klikker på vis job, derefter klikker du på det job
som står i vis job og sletter dette, så skulle det virke.

Mvh. Karen

Fra : Michael Holm

Dato : 30-10-03 14:37

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> Hej
>
> Du åbner printcenter, klikker på vis job, derefter klikker du på det job
> som står i vis job og sletter dette, så skulle det virke.
>
> Mvh. Karen
nu skriver du jo ikke hvad printer du bruger, men i nogen tilfælde skal
den genstartes efter du har slettet jobbet.

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk