huuuuuuuuuu - mac løs
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 30-10-03 09:59

Hej NG,

Solgte min mac i går :( Huuuuuuuuuuuu.... venter nu på en ny som pt. er
"being assembled"..... hmmmmm med estimeret levering midt i Nov...
suuuuuuuk... kan man regne med Applestores estimerede leveringstider? Kører
netop nu på en skod Windåse PC'er og har ingen adgang til ichat mere ...
:( huuuuuuuuuuu... Godt råd:

"Sælg ikke bjørnen for skindet er skudt" *GG* oversat... sælg ikke en mac
før du har en anden på trapperne

Hyg jer
Anna

Fra : Karl Antz

Dato : 30-10-03 10:03

Anna M. Andersen <aandersenpilaf@mail.dk> wrote:

> har ingen adgang til ichat mere

download aim og log in med dit mac-navn ...

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 30-10-03 10:30

"Karl Antz" <karl@antz.dk> skrev i en meddelelse
> Anna M. Andersen <aandersenpilaf@mail.dk> wrote:
>
> download aim og log in med dit mac-navn ...

Ahhhh... sæ'føl'ig Takker

Anna

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 30-10-03 12:50

Anna M. Andersen wrote:
> [...]
> :( huuuuuuuuuuu... Godt råd:
>
> "Sælg ikke bjørnen for skindet er skudt" *GG* oversat... sælg ikke en mac

Hej Anna,

Jeg står i samme dilema, skal aflevere min maskine i morgen, og de nye
iBooks kommer ikke før om 2-3 uger :-/ jeg prøver at finde en løsning på
problemet, men det er ikke let at undvære en Mac (afhænglig ?)

ville gerne have en PB. (se annonce i d.m.p.edb.mac) men der er åbent
bart ikke nogen der vil sælge. har prøvet mediamac men der er priserne
for høje, flere vil have det samme som en ny koster. Du var noget mere
realistisk da du satte din til salg.

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 01-11-03 09:31

Hej Henrik,

Ja du har ret det er svært at undvære sin mac - men jeg tror at jeg bliver
overlykkelig for overgangen fra win98 til Panther når jeg endelig får den
nye held og lykke med at finde en pb til rimelige penge

mvh
Anna

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 03-11-03 11:41

Anna M. Andersen wrote:
> [...]
> overlykkelig for overgangen fra win98 til Panther når jeg endelig får den
> nye held og lykke med at finde en pb til rimelige penge

jeg er lige ved at beslutte mig for en NY 12" PB 1Ghz combo.
Jeg kan næsten ikke vente, håber min finansminister siger ja

--

Mvh.

Henrik Lindskou