newb. spørger... hvad med mac og
Fra : T.B.

Dato : 29-10-03 21:57

Hej..

Jeg er newb på mac området, men har bestemt mig for at erhverve en
powerbook g4. Pga. design, og en del aaf mine venner har mac og det
virker rigtig godt.. er mine erfraringer fra dem.
Jeg har en Pocket pc - ipaq2210 med pocket pc2003 og derfor er jeg jo
lidt interesseret i at når jeg nu får en mac, ville det jo være yderst
prisværdigt hvis jeg på en elle anden måde kan syncronisere denne med et
kalender sytem i mac'en.
Ligesom den på nuværende Tidspunkt gør det med Outlook.
Jeg håber at der er nogen der har fundet en vej omkring problemet mellem
en WinCe maskine og en Mac.
Hvis ikke må jeg jo desv. lade den gamle windåse stå og bruge den når
kalender osv. skal bruges.

men hjælp søges altså på dette punkt

Venligst

Thomas

Fra : Sebastian Steen

Dato : 29-10-03 22:28

T.B. wrote:
> [...]
> Ligesom den på nuværende Tidspunkt gør det med Outlook.
> Jeg håber at der er nogen der har fundet en vej omkring problemet

Læs mere om "Missing Sync for PocketPC" her: http://tinyurl.com/swpm det får
5/5 i test!

Jeg er snart selv switcher og kommer helt sikkert til at bruge det selv.

Sebastian Steen
"supergnu_" = spamfilter!

Fra : T.B.

Dato : 30-10-03 07:19

Sebastian Steen wrote:

> Læs mere om "Missing Sync for PocketPC" her: http://tinyurl.com/swpm det får
> 5/5 i test!
>
> Jeg er snart selv switcher og kommer helt sikkert til at bruge det selv.

Det ser jo meget godt ud da det løser kommunikationsproblemer til de
mere overordnede ting, dog savner jeg een ret stor detalje..
Kalenderfunktionen..
JEg er ihvertfald ynder af at jeg på sin vis har en backup af min
kalender på min primære maskine - det være min winbox for tiden - og det
ville jeg jo gerne have muligheden for på min mac også. jeg er godt klar
over at outlook, som min ppc pr. definitiion er meget glad for ,
ikke er en del af mac, Derfor ville jeg gerne høre om kalendersystmer
til mac som er kompatible, installerbare, på en PPC.

Venligst

Thomas

Fra : Ollie

Dato : 31-10-03 23:59

In article <bnp9mq$1ph4$1@news.cybercity.dk>, T.B.
<legal@BlABlAflashking.dk> wrote:

> [...]
> en WinCe maskine og en Mac.
> Hvis ikke må jeg jo desv. lade den gamle windåse stå og bruge den når

Prøv denne www.pocketmac.net

Den kan synkronisere det meste.

mvh.

Ole Lahm