iPod 30GB, findes de ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 27-10-03 19:49

Hej,
Hvorfor findes der ingen info i fx MacTracker omkring iPod 30GB modellen?
Er der nogle mangler eller ulemper ved denne model da jeg heller ikke synes
Apple har så meget info omkring den?
Jeg spørger fordi jeg synes nogle tyske on-line butikker sælger denne model
til en yderst fordelagtig pris sammenlignet med de nye 20 og gb modeller ?

mvh
Peter Ursin

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-10-03 11:53

On 10/27/03 7:48 PM, in article
uMdnb.14402$jf4.813915@news000.worldonline.dk, "Peter Ursin"
<ZorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> til en yderst fordelagtig pris sammenlignet med de nye 20 og gb modeller ?

Hej peter

Har haft en af slagsen - den virker OK... Blev selv sur på Apple da de trak
den tilbage fra markedet og udgav en 40GB model kun et par uger efter jeg
købte den helt nye 30GB model... Det er måske derfor der ikke er så meget
info om den? Den var nemlig kun på markedet i ganske få uger/måneder...

Regards
Anna

--
Due to large volumes of spam mail the e-mail address used is non-existent.
For mail details please visit my web site or get in touch via chat:

AOL / ICQ / iChat: annabassand (AIM)
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Peter Ursin

Dato : 28-10-03 14:00

"Anna M. Andersen" <aandersenpilaf@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> købte den helt nye 30GB model... Det er måske derfor der ikke er så meget
> info om den? Den var nemlig kun på markedet i ganske få uger/måneder...

Ja, jeg undrede mig bare over hvorfor jeg slet ikke kan finde noget om den.
Det var egentlig fordi jeg skal til at købe ny ipod, og prisen er yderst
rimelig i tyskland i forhold til 20 gb og 40gb modellerne.
Og den er på lager. De sælger sikkert ud af et restlager så.
Tak for svaret.

mvh
Peter