Spil til en gammel Performa 6200
Fra : fdfd

Dato : 27-10-03 11:58

Hvor finder jeg små spil til denne ?

Texas

Fra : Peter Perlsø

Dato : 27-10-03 11:58

fdfd wrote:
> Hvor finder jeg små spil til denne ?
>
> Texas

Hos folk, der samler på de gamle sager... =)

--
vh, Peter Perlsø - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

Deperdit Numerus.

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-10-03 12:06

fdfd <dffdf@kkkj.dk> wrote:

> Hvor finder jeg små spil til denne ?
>
> Texas

Jeg har da en hel del.

Fra : Texas

Dato : 27-10-03 13:15

"Martin Petersen" <xmartinmarius@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har da en hel del.

Uha - hvordan får jeg fingre i nogle af dem. Der er tale om en lidt
utaknemmelig situation, hvor en dreng på 10 har fået dette monster
forærende - og forventningerne er jo tårnhøje (kan den komme på
internettet - kan jeg spille NN-spil på den o.s.v.

Texas

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-10-03 12:29

Texas <dffdf@kkkj.dk> wrote:

> [...]

> forærende - og forventningerne er jo tårnhøje (kan den komme på
> internettet - kan jeg spille NN-spil på den o.s.v.

Det er jo antikke sager, så mon ikke jeg kunne maile nogle af dem,
komprimeret med stuffit.
v.h
Martin
(uden "x" i adressen)

Fra : ab

Dato : 28-10-03 10:33

"Martin Petersen" <xmartinmarius@petersen.mail.dk> skrev bl.a. i en
meddelelse news:1g3hmne.nnsb3w9vte5N%xmartinmarius@petersen.mail.dk...

> Det er jo antikke sager, så mon ikke jeg kunne maile nogle af dem,
> komprimeret med stuffit.

Jeg vil meget gerne have nogle stykker - jeg er nu på en anden forbindelse
(på mit arbejde - du må gerne sende filerne hertil). Jeg har aldrig før sat
mine fingre på et Mac-tastatur, så du må lige forklare mig lidt om
"stuffit" - er det noget lignende Winzip / Winrar o.s.v. ?

ab

Fra : Nanna D. R.

Dato : 27-10-03 12:55

"fdfd" <dffdf@kkkj.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg små spil til denne ?

Hvad kører den med, OS 8.x?
Hvad med her?
http://allmacintosh.forthnet.gr/games.html

Nanna

Fra : ab

Dato : 28-10-03 10:27

"Nanna D. R." <no@adressefor.you> skrev:

> Hvad med her?
> http://allmacintosh.forthnet.gr/games.html

Takker - det vil jeg også prøve.

ab

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 28-10-03 22:26

In article <3f9cec1f$0$45339$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"fdfd" <dffdf@kkkj.dk> wrote:

> Hvor finder jeg små spil til denne ?

Gode gamle "Glider" kan hentes gratis på:
<http://homepage.mac.com/calhoun/>
Den var stærkt vanedannende i gamle dage.

Så er der mængder af shareware spil på:
<http://www.AmbrosiaSW.com/games/>
Harry the Handsome Executive er ustyrlig morsomt.
Maelstrom er en klassiker.
Escape Velocity, EV Override og EV Nova har kostet mig RIGTIG mange
nattetimer
Alle spil fra Ambrosia kan spilles mere eller mindre uden begrænsninger
i en periode (30 dage?).

Hilsen
Jens Vesterdahl

--
Når der svares på mail, fjern venligst alt efter .dk i mail adressen.
When answering by mail, please remove everything after .dk in the mail address.

Fra : Nanna D. R.

Dato : 29-10-03 11:14

"Jens Vesterdahl" <jens@remisen.dk.vildspor> skrev i en meddelelse
> [...]

> nattetimer
> Alle spil fra Ambrosia kan spilles mere eller mindre uden begrænsninger

Og når den er overstået hiver du bare preference filen ud på skrivebordet
fra preferencer, så kører det 30 dage igen.
Dette sletter dog alle highscores o.l.
Nanna

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 29-10-03 16:01

fdfd <dffdf@kkkj.dk> wrote:

> Hvor finder jeg små spil til denne ?
>
> Texas

Jeg har en masse.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper

Dato : 04-11-03 19:50

fdfd <dffdf@kkkj.dk> wrote:

> Hvor finder jeg små spil til denne ?
>
> Texas

Performa 6200 er ikke det jeg kalder for gammel, der er sådan en som en
Mac LC der er gammel og som man skal finde rigtigt gl spil til!
global village idiots. - Paul Ginsparg.