Airport ibook/PB
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-10-03 10:25

Opfølgningsspm:

Jeg går ud fra at de nye PB'er og ibooks ikke kan anvendes med WLAN før man
har installeret selve airport extreme kortet? De har vel kun antennerne
siddende på skærmen?

Regards
Anna

--
Due to large volumes of spam mail the e-mail address used is non-existent.
For mail details please visit my web site or get in touch via chat:

AOL / ICQ / iChat: annabassand (AIM)
http://home1.stofanet.dk/bassbabe/

Fra : Michael Holm

Dato : 26-10-03 18:02

Anna M. Andersen <aandersenpilaf@mail.dk> wrote:

> [...]
> har installeret selve airport extreme kortet? De har vel kun antennerne

Det kommer an på hvad det er for en PBG4 med superdrive kommer med
kortet i... men det er nemt selv at sætte et i... (og jo antennerne
sidder på siden af skærmen)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-10-03 19:20

On 26/10/03 18:02, in article
1g3ga5q.aa8nip1n39o3kN%michael.holm@anthro.ku.dk, "Michael Holm"
<michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> Det kommer an på hvad det er for en PBG4 med superdrive kommer med
> kortet i... men det er nemt selv at sætte et i... (og jo antennerne
> sidder på siden af skærmen)

Ok - mange tak for info'en om at det medfølger ved super drive modellerne.
Det er da rart at vide

Regards
Anna