OS X /MS-Publisher
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 24-10-03 23:18

Hejsa!
Findes der overhovedet et program til OS X, som matcher MS-Publisher i
funktioner og pris ??
--
Skiller Soupen ??
Prøv Thunderbird http://www.mozilla.org/projects/thunderbird/ Naar en

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-10-03 00:43

Hej Henry

Ja i allerhøjeste grad. RagTime Solo X 5.6.2. Den ikke bare matcher, den
er MSP langt overlegen. Og har du fx. Acrobat Destiller kan du også
gemme direkte i PDF + en masse andre formater. - Og RT Solo er gratis!
for private brugere.

Med de nye versioner af RagTime til både Mac og Windows er RT igen ved
at få en vis markedsandel blandt prof'er, og efter hvad jeg har fået at
vide r &Eså er det en stigende andel. Filformatet mellem RT til Mac og
Win er som med MSOffice 2000/2001 fuldstpændig identiske. Samtidig kan
RT ligeledes stadig bruge det gode gamle XTND System, så dets muligheder
er langt større end andre tilsvarende programmer.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-10-03 07:14

Erik Richard Sørensen wrote:
> [...]
> RT ligeledes stadig bruge det gode gamle XTND System, så dets muligheder
> er langt større end andre tilsvarende programmer.

Kanon, den må jeg prøve, tak for det hurtige svar....

Fra : Peter Kiil

Dato : 25-10-03 10:34

Erik Richard Sørensen - NOSPAM@NOSPAM.DK on 25/10/03 1:43 wrote:

> Ja i allerhøjeste grad. RagTime Solo X 5.6.2. Den ikke bare matcher, den
> er MSP langt overlegen. Og har du fx. Acrobat Destiller kan du også
> gemme direkte i PDF

Det kan man i alle OS X programmer uden brug af distiller.

--
/peter