netborger.dk - ikke for os?
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 21-10-03 19:49

Hej alle

hvad søren er nu det: Virker netborger.dk ikke med mac? Har både prøvet
med PIN + personnr i Safar, IE samt Mozilla (alle i nyeste version) samt
med Mozilla og digitalt certifikat.

Det enste jeg får er "Applet started" når jeg prøver at ville bruge
menupunkterne (ex "din ejendom", "byggeri og tilladelser")

kan I?

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 22-10-03 16:42

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Det enste jeg får er "Applet started" når jeg prøver at ville bruge
> menupunkterne (ex "din ejendom", "byggeri og tilladelser")
>
> kan I?

Næh! Underligt at man strander der og ikke på et tidl. tidspunkt.

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-10-03 18:42

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Næh! Underligt at man strander der og ikke på et tidl. tidspunkt.

Har i dag fået en mail fra dem- de ville "starks" kigge på det. Faktisk
lød mailen lidt ked af det (hvis mails ellers kan det

citat: Ahemmmm - jeg troede vi var kommet over problemer med Mac, men
frygter det - jeg er nødt til at sende din forespørgsel videre. citat
slut

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 22-10-03 21:29

> [...]

> citat: Ahemmmm - jeg troede vi var kommet over problemer med Mac, men
> frygter det - jeg er nødt til at sende din forespørgsel videre. citat

Vær ikke ked af det. KMD har store ambitioner med Netborger eBoks og alt
det der. Ideen med et 3G web til "de offentlige" er IMHO heller ikke den
værste. Men problemet er bare at lortet ikke virker tilfredstillende.
Det skal være nemt og lige til, ikke noget med at jeg skal aktivere og
reaktivere certifikater hver anden gang jeg går på.

Rubiline (OS 9, Mozilla 1.2, IE 5, iCab) har i øvrigt også problemer med
Netborger, men ikke kun hende også på Wintel maskinen gå ged i det.
(Mozilla og IE 6 under Win2k), hvis det altså trøster dig.

hilsen

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-10-03 01:46

Hej Martin

Tilsyneladende virker den perfekt på min G3/400 med Mozilla 1.2.1 og OS
9.2.2. - Prøvede for sjovs skyld min egen fødekommune, og der var
gevinst ved hvert forsøg med div. links... - Så ingen problemer her.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>