Alternativer til Adobe ?
Fra : Peter Perlsø

Dato : 21-10-03 14:23

Siden Adobe er godt på vej til at blive den grafiske verdens svar på
Microsoft, med aktivering af produkter, dyre opgraderinger og masser af
fejl og mangler, vil jeg høre om der er nogen her der har et bud på
alternative til Adobe's produkter ?

Illustrator -> Macromeadia Freehand ?

Photoshop -> Coreal Draw ? GIMP ?

GoLive -> DreamWeaver eller SubEtha Edit ?

InDesign -> Quark (tak skæbne ;/ )

andre ?

Fra : Jonas Voss

Dato : 22-10-03 07:46

In dk.edb.mac, Peter Perlsø <fuckoffspammers@nospam.com> wrote:

> Illustrator -> Macromeadia Freehand ?

Sodipodi?

<http://sodipodi.sf.net/>

You moved your mouse. Windows needs to be restarted in order for the
changes to take effect. Do you want to restart your computer now?

Fra : Peter Perlsø

Dato : 22-10-03 08:12

Jonas Voss wrote:

> Sodipodi?
>
> <http://sodipodi.sf.net/>

Genialt!

Mange tak!

--
vh, Peter Perlsø - tel: +45 5192 3981 - web: http://u238.dk

Deperdit Numerus.

Fra : ct

Dato : 22-10-03 18:52

> GoLive -> DreamWeaver eller SubEtha Edit ?

Dreamweaver styrer da helt klart her, også foran Golive

> InDesign -> Quark (tak skæbne ;/ )

Du sagde du var træt af registreringer og BigBrother og foreslår Kwark -
pyha

/Claus

Fra : Peter Perlsø

Dato : 22-10-03 18:58

ct wrote:

> Dreamweaver styrer da helt klart her, også foran Golive

> Du sagde du var træt af registreringer og BigBrother og foreslår Kwark -
> pyha
>
> /Claus

Pest og kolera ;/

Fra : Jesper

Dato : 22-10-03 21:28

> [...]

> Illustrator -> Macromeadia Freehand ?
>
> Photoshop -> Coreal Draw ? GIMP ?
>
> GoLive -> DreamWeaver eller SubEtha Edit ?

Microsoft Publisher (Til Windows)
Microsoft Frontpage (Til Windows)
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-10-03 01:31

Hej Peter

Med fare for at hele koblet angriber, vil jeg alligevel vove 'pelsen'..

Peter Perlsø wrote:
> [...]
> Microsoft, med aktivering af produkter, dyre opgraderinger og masser af
> fejl og mangler, vil jeg høre om der er nogen her der har et bud på

Istedet for at skifte, kunne du jo som jeg har gjort vælge at blive ved
en produktversion 1-2 numre lavere.... Jeg har fx. ikke opg. min PhS 5.5
til nyere, men OK, jeg kører jo heller ikke X endnu. - Så hvis du har en
velfungerende X-version, som du er delvis tilfreds med, så lad være med
at opg. til nyeste version.

> Illustrator -> Macromeadia Freehand ?

Ja FH kan godt bruges, men FH er dog mere et regulært tegne- og
billedredigeringsprogram. Mange PhS plugins virker også i FH. Jeg bruger
selv FH 9.x og har ikke opg. til ver. 10, selvom den kan bruges på både
classic og X. - Eller fx. RagTime 5.6.x Den er ganske simpelt
hervorragend! - Hvis det er til privat brug, kan du jo nøjes med RagTime
Solo 5.6.2 til OS X, - den er gratis!!

> Photoshop -> Coreal Draw ? GIMP ?

Freehand 10+, Corel Graphics Studio 11. - Canvas kunne måske også være
et alternativ, men den er så uigennemført i sin opbygning, at jeg
forlængst har droppet den. Support og service er elendig og uendelig
langsommelig.

> GoLive -> DreamWeaver eller SubEtha Edit ?

Helt klart Dreamweaver!

> InDesign -> Quark (tak skæbne ;/ )

RagTime 5.6.2/RagTime Solo 5.6.2

> andre ?

Hm.... Painter er et godt all-round program til mange formål. - Og
selvfølgelig er Graphic Converter et 'must'...

mvh. Erik richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>