DVD Playback på PB G4 (PCI Graphics)
Fra : Jakob Skaaning

Dato : 18-10-03 23:55

HJÆLP! Jeg har lige installeret OS 9.2.2 påå min Powerbook G4 Titanium med
PCI-grafikkort. Det gjorde jeg fordi jeg gerne ville installere MSN
Messenger.

Men det var godt nok dumt, for den DVD Player man får med I det system (2.4)
understøtter ikke modellerne med PCI grafikkort, men kun dem med AGP.

Det gør derimod Apple DVD Player 1.3 og tidligere. SÅ SÅDAN EN SKAL JEG
BRUGE ! Er der nogen der har en ren installation af OS 9.1 på deres
maskiner, har de den. Jeg vil være den, der kan finde den, eller en anden
løsning på problemet evigt taknemmelig!

Vh
Jakob Skaaning jakob(SNABELA)mmacinfo.dk

(PS: jeg ved godt at DVD Player 3.0.1 også understøtter min maskine, men den
kører kun på OS X og jeg kan ikke opgradere endnu, pga. Alle
adobe-programmerne....