PPC 4400 kan ikke finde HD
Fra : Jonas Voss

Dato : 12-04-01 15:45

Hej

Har netop fået min 4400 til at spille igen (skiftet strømforsyning), men nu
kan jeg ikke få den til at anerkende min gamle HD (2 gb Quantum). Jeg har
haft den siddende i min G4, og nu vil jeg smide den tilbage i 4400'eren. Når
jeg booter fra system-CD'en kan den ikke finde HD'en. Kan det være fordi, at
jeg har installeret en ny driver på den da jeg havde den siddende i G4'eren?
Hvis det er problemet, hvordan får jeg så installeret den gamle driver på
den, når den ikke vil læse den? Jeg har smidt den tilbage i G4'eren, for at
installere den gamle driver fra "diskværktøj"-versionen der lå på MacOS
8.5-CD'en, men det program kan ikke afvikles på G4 får jeg at vide.

Nogle gode idéer? Alt vil blive modtaget med kyshånd...

MVH Jonas
--
Support bacteria - they're the only culture some people have.
­ Steven Wright

Fra : Jonas Voss

Dato : 12-04-01 16:07

Jubiii intet så skønt som at løse sine egen problemer. HD fungerer nu, jeg
brugte Nortons "wipe disk" funktion, så ville den gerne genkendes.

MVH Jonas