Soundtrack systemkrav
Fra : Franz Berliner

Dato : 08-10-03 17:16

Hejsa

Er der nogle der har prøvet Apples Soundtrack og som ved om det skal
tages alvorligt at det kun kører på 500mhz G4 og opefter, eller om man
godt vil kunne køre det med lidt færre spor på fx en iBook?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 08-10-03 21:47

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> [...]
> tages alvorligt at det kun kører på 500mhz G4 og opefter, eller om man
> godt vil kunne køre det med lidt færre spor på fx en iBook?

jeg når det nok ikke før mandag men der kan jeg prøve at installere det
på en ibook... hvis ikke andre har svaret før
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-10-03 11:35

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> jeg når det nok ikke før mandag men der kan jeg prøve at installere det
> på en ibook... hvis ikke andre har svaret før

Fik du prøvet det?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 14-10-03 11:47

Franz Berliner <stuff@kampp.dk> wrote:

> Fik du prøvet det?

det har jeg lige glemt :) skal lige havde noget frokost så vender jeg
frygtligt tilbage :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 14-10-03 13:20

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> det har jeg lige glemt :) skal lige havde noget frokost så vender jeg
> frygtligt tilbage :)

14" ibook harddisk er brudt sammen + soundtrack cd ligger på mit
skrivebord derhjemme så det bliver ikke idag :)

Fra : Franz Berliner

Dato : 14-10-03 15:55

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> 14" ibook harddisk er brudt sammen + soundtrack cd ligger på mit
> skrivebord derhjemme så det bliver ikke idag :)

Det lyder ikke godt med din iBook. Held og lykke med redningsarbejdet.

--
Franz : http://www.berliner.dk