grupper i adressbook/mail
Fra : Peter Ursin

Dato : 07-10-03 21:19

Hej,
kan man på nogen måde lave en gruppe i adressebogen?
Altså på den måde muliggøre at sende en mail til en række
foruddefinerede folk.

mvh
Peter Ursin

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-10-03 22:44

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> kan man på nogen måde lave en gruppe i adressebogen?
> Altså på den måde muliggøre at sende en mail til en række
> foruddefinerede folk.

Selvfølgelig. Det er jo en Mac. Jeg havde aldrig prøvet det før, men man
kan jo altid regne ud, hvordan man gør med en Mac: Åbn en ny e-mail i
Mail og begynd at skrive gruppenavnet i modtager-feltet.
Har nogle af modtagerne flere adresser, skal du vælge den
ønskede adresse i Adressebog først. Marker gruppen og gå ind under
Rediger/Rediger postliste...
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Ursin

Dato : 07-10-03 23:19

"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote in message

> Selvfølgelig. Det er jo en Mac. Jeg havde aldrig prøvet det før, men man
> kan jo altid regne ud, hvordan man gør med en Mac: Åbn en ny e-mail i
> Mail og begynd at skrive gruppenavnet i modtager-feltet.

Aha, det var da kanonsmart. Det var godt tænkt, den tror jeg ikke lige jeg
havde fundet ud selv.
Tak for hjælpen.

mvh
Peter