HJælp..Systemindstillinger lukker ned
Fra : AA 4700

Dato : 07-10-03 08:36

Hej NG

Håber der er en flink sjæl herinde der kan hjælpe mig med min mac.
Hvis jeg åbner systemindstllinger og går ind på menuen skrivebord
lukker programmet helt ned. Den skriver at "programmet
systemindstillinger sluttede uventet" Hvorfor gør den det..?? ØVV nu
kan jeg jo ikke engang ændre min skrivebord baggrund til noget
andet...
Maskinen køre OSX 10.2.8

Nogen der har en løsning.?

På forhånd tak.

Venlige hilsner

J.C Kenneth.

Fra : Michael Holm

Dato : 07-10-03 12:47

AA 4700 <andcha51@lycos.com> wrote:

> [...]
> systemindstillinger sluttede uventet" Hvorfor gør den det..?? ØVV nu
> kan jeg jo ikke engang ændre min skrivebord baggrund til noget

prøv at smide filen "com.apple.desktop.plist" ud den ligger i :
home -> Library -> Preferences ->
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk