En vejledning søges.....
Fra : Christopher Tracy

Dato : 12-04-01 15:10

Hej....

Da jeg skal til at formatere HD, vil jeg gerne lige høre om der var én der
kunne gi' en udførlig forklaring, af hvordan man lave en back-up, af sine
post-programmer,: Outlook Express 5.0 og Microsoft Outlook 2000.

Både kontaktpersoner, kalender, emails og så videre.....

Og hvordan man får det hele læst ind igen....

På forhånd tak
/C.T.

Fra : René Prebendorf

Dato : 13-04-01 16:20

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Både kontaktpersoner, kalender, emails og så videre.....
>
> Og hvordan man får det hele læst ind igen....

Hej prøv at se her. http://www.microsoft.com/Danmark/Support/faq/578_508.asp

Hilsen René

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-04-01 16:05

"Christopher Tracy" skrev

> hvordan man lave en back-up, af sine post-programmer,: Outlook
> Express 5.0 og Microsoft Outlook 2000.

Her kan du hente programmer som kan gøre det, jeg bruger ikke selv
Outlook 2000 og har derfor ikke prøvet udgaven til Outlook:

Programmet til at tage backup af Outlook Express virker fint, så
jeg gætter på at programmet til Outlook 2000 virker ligeså godt.

Programmerne er gratis at benytte i en periode, derefter låses
programmerne. Min erfaring er, at programmerne er pengene værd.

> Og hvordan man får det hele læst ind igen....

Det klarer programmerne også for dig, læs i hjælpefilen hvordan
det foregår.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 02-06-01 16:09

On Thu, 12 Apr 2001 16:10:25 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote in
> [...]

>kunne gi' en udførlig forklaring, af hvordan man lave en back-up, af sine
>post-programmer,: Outlook Express 5.0 og Microsoft Outlook 2000.

Outlook 2000 er nemt at tage backup af. Alle dine data ligger i filen
outlook.pst, den skal bare smides, når du en gang har fået installeret
windows og outlook skal du bare over skrive den nye outlook.pst

et tip kunne være at uploade den midlertidigt på nettet, i stedet for
en dynge disketter, alt efter hvor meget den fylder.

Med venlig hilsen
Esben Pedersen