Hvorfor utydelig x-face
Fra : Peter Ursin

Dato : 06-10-03 19:00

Hvorfor bliver mit x-face så utydeligt/svagt.
Når jeg åbner billedet i Photoshop er alle flader fyldt ud med
farve,også når jeg forstørrer op.
Når jeg så kopiere og indsætter i programmet Saving Face så er der
prikker alle vegne, som man kan se i headeren.
Hvad er det jeg ikke får gjort ordentligt ?

mvh
Peter

Fra : Jesper

Dato : 06-10-03 20:15

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> prikker alle vegne, som man kan se i headeren.
> Hvad er det jeg ikke får gjort ordentligt ?

Du skal huske at et x-face kun har 2 farver: Sort og hvid, ingen farver,
ingen gråtoner, så jeg anbefaler at du laver dit X-Face i
GraphicConverter i stedet og så at du doktorer billedet med
maleværktøjet i GC bagefter for at få sammenhængende flader med sort og
hvid.
global village idiots. - Paul Ginsparg.