Kør selv ræs hjemmefra
Fra : Rune Larsen

Dato : 12-04-01 15:00

Fra : Adam Christensen

Dato : 12-04-01 15:13

Fra : Janus

Dato : 12-04-01 15:14

> news:9b4cd2$2ms9$1@news.cybercity.dk...
> > Det her er _stor_ hurmor...
> >
> > http://www.tv4.se/lattjo/kojan/bilbanan.asp
>
> F*ck hvor cool!
>
> --
> Adam

Fra : Poul Dürr Pedersen

Dato : 12-04-01 17:00

kanon, nu sidder vi i projektgrupperum og racer derudaf. Det er næsten som
at have en rigtig (det havde vi på sidste semester) Nu behøver man ikke
længere at skal rende hele rummet rundt for at samle bilerne op fra gulvet.

KANON

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 12-04-01 19:59

> Det her er _stor_ hurmor...

Det er sq meget sjovt - de hænger noget bedre fast på banen end på min gamle
Scalectrix.....

--
Rasmus

Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!

Fra : Niels Pein

Dato : 12-04-01 21:13

Rasmus Rosenquist skrev ...

>Det er sq meget sjovt - de hænger noget bedre fast på banen end på min
>gamle Scalectrix.....

Nå har du også sådan een. Jeg tror jeg sætter en bane op i stuen her i
påsken. Det der "Bilbanan" vækkede lige lysten.

Pein

Fra : Morten Dybdal

Dato : 12-04-01 22:54

Niels Pein wrote:

> Rasmus Rosenquist skrev ...

> Nå har du også sådan een. Jeg tror jeg sætter en bane op i stuen her i
> påsken. Det der "Bilbanan" vækkede lige lysten.

Ja, jeg må vist også en tur på loftet.

--
Morten Dybdal

Fra : m.grewy

Dato : 12-04-01 23:25

ja jeg er også lige ved at tage ud til min kusines søn og samle hans.

Michael

Fra : Frederik Kier

Dato : 12-04-01 21:50

Det her spiller sgu for vildt.....

Frederik

Fra : Søren L Hansen

Dato : 16-04-01 10:53

"Frederik Kier" <Frederik@Kier.nu> skrev i en meddelelse
> Det her spiller sgu for vildt.....

Ja, der er sku herresjovt. Det er næsten ligeså sjovt som det der spil med
små dyr i gocarts der kører mod hinanden.

Fra : Peter J

Dato : 29-09-01 10:18

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> skrev i en

> "Frederik Kier" <Frederik@Kier.nu> skrev i en meddelelse
> >
> Ja, der er sku herresjovt. Det er næsten ligeså sjovt som det der spil med
> små dyr i gocarts der kører mod hinanden.

Mener du Wacky Wheels ??

Peter, som har gennemført spillet og fundet det herresjovt.
CBR 1000

Fra : Søren L Hansen

Dato : 30-09-01 17:16

"Peter J" <Peter_Laila@Get2net.dk> skrev i en > Mener du Wacky Wheels ??

> Peter, som har gennemført spillet og fundet det herresjovt.
> CBR 1000
Yep, det er nemlig det. Fik du så også prævet den ekstra bane der kommer
efter en hel gennemgang?

Fra : Peter J

Dato : 30-09-01 19:34

> "Peter J" <Peter_Laila@Get2net.dk> skrev i en >
Mener du Wacky Wheels ??

> Yep, det er nemlig det. Fik du så også prævet den ekstra bane der kommer
> efter en hel gennemgang?

Det vil jeg mene, der kommer vist en bonus-bane efter både bronze sølv og
guld turneringen.
Har du også gennemført banen med 12hk motor eller kun med 6hk ??
Det fedeste er da når man rammer de foreste med en isterning, og de må holde
til motoren kan køre igen (ha ha ha).
Har du også spillet mod en anden 2 player, det er bare for sjovt

Peter - der altid kørte gokart som Pandaen.
CBR 1000 - der minder mere og Tigeren.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 01-10-01 08:04

Peter J <Peter_Laila@Get2net.dk> wrote in article
<0zJt7.13084$lk7.218841@news.get2net.dk>...
> Det vil jeg mene, der kommer vist en bonus-bane efter både bronze sølv og
> guld turneringen.
> Har du også gennemført banen med 12hk motor eller kun med 6hk ??

oj, det husker jeg ikke det var tilbage i midt-90erne. Men det kan vel
findes endnu?
--
Søren

Fra : Peter J

Dato : 01-10-01 18:26

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en

> [...]
> <0zJt7.13084$lk7.218841@news.get2net.dk>...
>
> oj, det husker jeg ikke det var tilbage i midt-90erne. Men det kan vel

Skal jeg sende dig en kopi ??

Peter - Indehaver af Wacky Wheels
CBR 1000 som ikke er Wacky