usb til adbkobling
Fra : Studio Smalbro

Dato : 04-10-03 17:14

Jeg har et gammelt mactastatur som jeg gerne vil bruge til min Imac, men der
er jo adbstik på tastaturet og Imacen har USB. Hvor finder jeg en omformer
henne til en rimelig pris? Jeg spurgte i computerstore, men de ville ha' i
omegnen af 800 for den og det er altså for dyrt.

Kh
Bjørn

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 04-10-03 22:50

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> [...]
> henne til en rimelig pris? Jeg spurgte i computerstore, men de ville ha' i
> omegnen af 800 for den og det er altså for dyrt.

Det tror jeg ikke at du gør -- til en rimelig pris altså. Måske brugt,
men du skal være heldig, markedet for den slags er ret smalt.

/hc

Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-10-03 19:06

Jeg har fundet en konverter nu. Tak til dem der svarede!

Kh
Bjørn