Nyhedsgruppe/forum...kommentarer ønskes!
Fra : Søren Friis

Dato : 12-04-01 14:31

Hejsa!

Jeg har brugt en masse små grå på at konstruere et nyhedsforum på min
hjemmeside, hvor man - ligesom i usenet - kan skrive indlæg, og besvare
hinandens indlæg...

Vil I ikke lige skrive jeres mening om den, fx på selve siden =)

Adressen er:
www.friis.f2s.com

Mvh Søren

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-04-01 14:33

"Søren Friis" wrote:

> [...]
> hinandens indlæg...
>
> Vil I ikke lige skrive jeres mening om den, fx på selve siden =)

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 12-04-01 14:37

> Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>

Har han gjort...!
--

_____________________
Michael Kjeldsen

mail@kjeldsen2000.com
www.kjeldsen2000.com

Fra : Søren Friis

Dato : 12-04-01 14:57

Når nu I har så mange gode idéer, har I så ikke også gode idéer til min
side?

Smut ind på www.friis.f2s.com og tjek det ud... Al kritik modtages!

Mvh Søren

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-04-01 15:50

"Søren Friis" wrote:

> Når nu I har så mange gode idéer, har I så ikke også gode idéer til min
> side?
>
> Smut ind på www.friis.f2s.com og tjek det ud... Al kritik modtages!

Anmodninger om ris og ros til en hjemmeside hører ikke hjemme i denne
gruppe, _kun_ i <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>, det var
sådanset blot det vi prøvede at få dig til at forstå.

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-04-01 16:03

"Søren Friis" <pheti@person.dk> wrote:

>Al kritik modtages!

OK, du har ramt en forkert gruppe, ris og ros af hjemmesider, og
ønsker derom hører til i gruppen
<news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros> hvor du også har spurgt.

Undlad venligst at stille den slags spørgsmål her i andre grupper end
ovennævnte.

Derudover må du da også gerne ændre din citatteknik:

- Klip det væk du ikke svarer på.

- Svar _under_ det du citerer.

Læs gerne mere på:
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>