Ringo Starr 2.
Fra : amogensen

Dato : 12-04-01 13:42

Hej allesammen,
Jeg har fundet ud af at Ringo Starr's første solo-plade hedder "Sentimental Journey" og er fra 1970. Jeg er meget interesseret i at købe den enten som LP eller som CD. Men hvor kan man finde den? Jeg har prøvet at søge på forskellige steder, men uden held.
Hvis du kan hjælpe mig ville det simpelthen være skønt. Med venlig hilsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik O.

Dato : 13-04-01 22:57

> [...]
søge på forskellige steder, men uden held.
> Hvis du kan hjælpe mig ville det simpelthen være skønt. Med venlig hilsen

Hvis du har mulighed for at handle over nettet, kan den købes hos Amazon :
www.amazon.com

MVH
Erik

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 13-04-01 23:46

"Erik O." <eo@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søge på forskellige steder, men uden held.
>

> Hvis du har mulighed for at handle over nettet, kan den købes hos Amazon :

Prøv det lokale bibliotek og hør den først...det er godt nok en del år siden
jeg sidst hørte Sentimental Journey, men som jeg husker den er det en
rimeligt ringe plade.. al respekt for Ringo Starr i øvrigt.

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634