Login kode til en side, men med flere logi~
Fra : sanne jørgensen

Dato : 11-10-03 20:58

Jeg har lavet min side i front page...og jeg har et fotoalbum..men jeg
har et problem...jeg vil gerne have en login på fotoalbum siden...men
sådan at hvis der er 10 der gerne vil se mine billeder så skal der
altså 10 forskellige login koder til, o.s.v
Er det noget der findes...?? Og er der nogen der kan hjælpe mig vil
jeg blive utrolig glad...For det der med højre klik og nix kopir
virker ikke ...billeder kan tages alligevel har afprøvet dette
Hilsen Sanne

Fra : Fynbo

Dato : 12-10-03 08:20

Tjek din mail..

Fynbo

"sanne jørgensen (slet NR6K4)" <loveletters@NR6K4mail.dk> skrev i en
meddelelse news:10659024060.394017477675742@dtext.news.tele.dk...

Fra : Fynbo

Dato : 12-10-03 14:18

Ligger i dk.binaer........

Fynbo

Fra : uldall

Dato : 14-10-03 10:36

Samme problem her ... er der nogen der kan hjælpe ??