outlook 2002 og blokeringer
Fra : Sølvsten

Dato : 30-10-03 16:44

Hej

Efter at jeg har geninstalleret Outlook 2002 kan jeg ikke modtage
vedhæftede filer ( EXE, PDF)

Den kommer med en meddelse der siger :

Outlook blokerede adgangen til følgende vedhæftede filer, der kan være
usikre.

Hvordan fjerner jeg denne "beskyttelse"
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-03 17:21

stonefox58@hotmail.com (Sølvsten) skrev :

>Efter at jeg har geninstalleret Outlook 2002 kan jeg ikke modtage
>vedhæftede filer ( EXE, PDF)

Sæt denne ind i en tekstfil og omdøb den til *.reg. :

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="zip;exe;rar;html"

Du kan se hvad den tillader og du kan selv tilføje/fjerne andre.

Klik herefter på filen og oplysningerne er tilføjet
registreringsdatabasen.
Genstart.
--
Knud

Fra : Sølvsten

Dato : 30-10-03 18:09

Er det den eneste måde, jeg ka gøre det på .

Det kan da ikke passe at en bruger ikke kan modtage vedhæftede filer i
Outlook

stonefox58@hotmail.com (Sølvsten) wrote:

> [...]
>vedhæftede filer ( EXE, PDF)
>
>Den kommer med en meddelse der siger :
>
>Outlook blokerede adgangen til følgende vedhæftede filer, der kan være

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-03 18:28

stonefox58@hotmail.com (Sølvsten) skrev :

>Er det den eneste måde, jeg ka gøre det på .

Hvad svarer du egentlig på?

Nå, men det er vel mit svar.

Se evt.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;290497

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-10-03 19:55

Knud Gert Ellentoft wrote in

> Nå, men det er vel mit svar.

LOL.

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"