Nyhedsgrupper i Outlook 2003
Fra : jhm

Dato : 27-10-03 23:00

Hej! Jeg har netop installeret Outlook 2003, og overført det meste fra
Outlook Express. Nu mangler jeg bare mine newsgrupper. Hvordan finder man
dem i Outlook?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-10-03 23:15

"jhm" <joern@"nospam"privat.dk> skrev :

>Hej! Jeg har netop installeret Outlook 2003, og overført det meste fra
>Outlook Express. Nu mangler jeg bare mine newsgrupper. Hvordan finder man
>dem i Outlook?

Der er ingen newsreader i Outlook, der skal du bruge Outlook
Express.

Men der skulle være et sted, hvor du kan klikke på news og så
åbner Outlook OE.
--
Knud

Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 28-10-03 14:05

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Men der skulle være et sted, hvor du kan klikke på news og så
> åbner Outlook OE.

Vis -> Gå til -> Nyheder.

--
mvh. Keld H. Mikkelsen
http://www.jernbanebilleder.dk

Fra : *Gavtyven*

Dato : 28-10-03 14:17

Ja. det er total "skod" at der ikke er news i outlook. Man er derfor nød til
at bruge 2 programmer.
OE & O.
Eller et andet news reader program.