Relaying mail
Fra : Ukendt

Dato : 25-10-03 12:22

Jeg har flere gange i den sidste tid fået sådanne svar, når jeg besvarer
'xxx@hotmail.com' den 25-10-03 13:15
550 relaying mail to hotmail.com is not allowed"

Hvad kan det skyldes?
--
Vh
Viggo

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-03 12:30

Jeg bruger Outlook 2002

Fra : Christian Joergensen

Dato : 25-10-03 15:43

On Sat, 25 Oct 2003 13:21:59 +0200, Viggo wrote:

> 'xxx@hotmail.com' den 25-10-03 13:15
> 550 relaying mail to hotmail.com is not allowed"

Her står ganske enkelt at den SMTP server du bruger er blevet sat op til
ikke at kunne levere mail til hotmail.com. Snak med din server-operatør
hvis du mener det er en fejl.

--
Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk | yourself at the ground and miss.

Fra : Frank W.

Dato : 25-10-03 18:04

On Sat, 25 Oct 2003 13:21:59 +0200, Viggo wrote:

> 'xxx@hotmail.com' den 25-10-03 13:15
> 550 relaying mail to hotmail.com is not allowed"

Hvis det ikke står der, så ret din SMTP til "udgående mail" til
"smtp.mail.dk"

Fik selv samme fejl på forskellige underlige tidspunkter, men det er
forsvundet nu!

> Hvad kan det skyldes?
Ingen anelse, ud over at prøv ovenstånde og se om det ikke skulle virke hos
dig også.

Hilsen
Frank W.