Outlook Express -> Outlook 2002 XP
Fra : Bo

Dato : 23-10-03 14:24

Hej,
jeg har netop installeret Outlook XP 2002 på min PC og har importeret alt
fra min tidl. Outlook express. Deriblandt også opsætningen af mail.
Når jeg så forsøger at hente min post ved at trykke "send/modtag" hverken
modtager jeg eller
mail'ene bliver ikke sendt (på min skærm), de forlader ikke "Udbakke" og går
over i "sendt post".
Men alligevel kan jeg se at mail'ene ankommer til modtageren. Faktisk så
ankommer
de til modtager alle de gange jeg trykker "send/modtag"
Det hele køre via LAN. Jeg har antivirus og zonealarm kørende i baggrunden.
Dette er godt nok ikke ret meget information, men måske er der nogen som
lige har et godt råd.
Hilsen
Bo

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-10-03 11:03

"Bo" <mad@fedt.dk> wrote in message
> [...]
> modtager jeg eller
> mail'ene bliver ikke sendt (på min skærm), de forlader ikke "Udbakke" og

Jeg ville fjerne hele mail profilen og oprette den igen.
Du beholder jo alle dine mails,kontaktpersoner osv i PST filen, det er kun
selve konto oplysningerne du skal indtaste igenDet lyder som om der gik kuki
i det under importen af dine gamle indstillinger til mail kontiene.
Servicepack osv er indlæst på din Outlook? ( office.microsoft.com hvis du
ikke har)

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk