Andet multimedie
bentjuul 3670
har brug for hurtig hjælp
Fra : ulla

Dato : 12-04-01 12:45

jeg er ved at udskrive nogle billeder fra mit photoshop adobe 5. Hidtil har
farverne været perfekte, men fra det ene øjeblik til det andet, skriver
printeren kun ud i blå farver. Hvad har jeg lavet?

mvh

ulla

Fra : Niels Svendsen

Dato : 12-04-01 14:04

har du prøvet at udskrive
billederne fra et andet
program? Det kan jo være, at
det er printeren.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Frans Jensen

Dato : 12-04-01 14:29

On Thu, 12 Apr 2001 13:45:07 +0200, "ulla" <kaaber1@adr.dk>
wrote:

>jeg er ved at udskrive nogle billeder fra mit photoshop adobe 5. Hidtil har
>farverne været perfekte, men fra det ene øjeblik til det andet, skriver
>printeren kun ud i blå farver. Hvad har jeg lavet?

måske
næsten brugt farvepatronen

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : emj

Dato : 12-04-01 14:34

ulla skrev i <kAgB6.3648$mj.236474@news101.telia.com>:

>fra det ene øjeblik til det andet, skriver
>printeren kun ud i blå farver. Hvad har jeg lavet?

Du skal have ny farvepatron. Den er løbet tør for nogle af farverne.
Hilsen emj

Fra : jopa

Dato : 12-04-01 21:10

ulla skrev ..
> jeg er ved at udskrive nogle billeder fra mit photoshop adobe 5. Hidtil
har
> farverne været perfekte, men fra det ene øjeblik til det andet, skriver
> printeren kun ud i blå farver.

Start med at formatere din HD dernæst kører du Photoshop ind igen. Har du
stadig problemet så fyld farve på din printer

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Kjaer

Dato : 13-04-01 02:44

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse

> Start med at formatere din HD dernæst kører du Photoshop ind igen. Har du
> stadig problemet så fyld farve på din printer
>

> jopa
>
> www.jp-web.dk

Det minder om ham husmanden der lige havde dresseret sin hest til slet ikke
at spise noget, og så døde den!
(spildt arbejde)

Fra : jopa

Dato : 13-04-01 11:05

Kjaer skrev ..

> Det minder om ham husmanden der lige havde dresseret sin hest til slet
ikke
> at spise noget, og så døde den!
> (spildt arbejde)

Det var faktisk en joke!