MAil-Program
Fra : Simon

Dato : 20-10-03 09:51

Hejsa!

Jeg ved ikke helt om det er den rigtige kategori,
men er der nogen som der kender et rigtig godt mail program.
Jeg har brugt: Outlook Express, Outlook, Mozilla mail o.s.v

--
Med Venlig Hilsen

SimonsWeb
Simon Duun Andersen
Bergmannsvej 101
5700 Svendborg
Tel: 2466 6195

Mail : Simon@SimonsWeb.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-10-03 10:28

On Mon, 20 Oct 2003 10:50:55 +0200, "Simon" <simon@simonsweb.dk>
wrote:

>Hejsa!
>
>Jeg ved ikke helt om det er den rigtige kategori,
>men er der nogen som der kender et rigtig godt mail program.
>Jeg har brugt: Outlook Express, Outlook, Mozilla mail o.s.v

Jeg er meget glad for The Bat! Jeg har ver. 1.62. Desværre er "folk"
ikke så glade for 2.0-serien pga. at der er kommet news med oma.
En del er skiftet til PocoMail det sidste stykke tid. Jeg har ikke
prøvet det endnu, men gør det sikkert.

Ellers Incredimail, Dialog f.eks.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-10-03 21:22

On Mon, 20 Oct 2003 11:28:16 +0200, Morten Bowman Hansen
<FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Jeg er meget glad for The Bat! [...] PocoMail
>Ellers Incredimail, Dialog f.eks.

Eller Becky, den dejlige tøs

http://www.rimarts.co.jp/

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-11-03 23:08

In article <bn07lg$2oo6$1@news.cybercity.dk>, simon@simonsweb.dk
says...
> men er der nogen som der kender et rigtig godt mail program.

PMMail 2000.

Er du mere hardcore, så er der mutt.

--
Med venlig hilsen/best regards