Opera vil ikke vise særlige sider??
Fra : Woody

Dato : 19-10-03 17:21

Hvis jeg går ind på Telia's selvbetjeningsside kan jeg ikke få åbnet
det vindue hvor jeg skal skrive brugernavn og password.

Er der nogen speciel grund til det?

Når jeg går over i Internet Explorer virker det fint ???????

Der er et sted hvor man kan stille Opera til nogen andre programmer
(kan ikke finde det nu), skal jeg gøre noget særligt der????? Hvor???

Efter at jeg har installeret Alarm Zone, som vistnok ellers virker
upåklageligt, kan jeg ikke åbne POP-server i den ene af mine Forte
Agent-opsætninger. Jeg har to telefonforbindelser og det har altid
været ligegyldigt hvilken jeg ringede op til. Min Agent POST (kalder
jeg den) er OK, men Agent News'en lader mig både henet og sende i NG's
men altså ikke åbne POP-server ?????

Jeg har prøvet ca 100 gange at genindtrykke min mailforbindelse!!!

Men i den fil/mappe der hedder: Indstillinger - Netforbindelser er det
ene telefonnummer/server som jeg har kaldt Telia News, nu forsynet med
en Hængelås, det andet Telia Post, har en vinge for at indikere at det
er standardopkaldsstedet. Jeg formoder at den hængelås er relateret
til Zone Alarm menkan ikke finde ud af at få den væk. Jeg håber
nemlig at det må være den der er årsag til miseren, tidligere var der
i hvert tilfælde intet vrøvl.

Hov der manglede lige en hilsen og tak fra

Jens Gibe

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-10-03 19:26

Woody <agentspamnews@adr.dk> posting:

>Hvis jeg går ind på Telia's selvbetjeningsside kan jeg ikke få åbnet
>det vindue hvor jeg skal skrive brugernavn og password.

Telia's selvbetjeningsside, som er...?

>Der er et sted hvor man kan stille Opera til nogen andre programmer
>(kan ikke finde det nu), skal jeg gøre noget særligt der????? Hvor???

Hvad tænker du konkret på?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Woody

Dato : 19-10-03 19:45

Denne her : http://www.startsiden.telia.dk/selvbetjening.htm

>Hvad tænker du konkret på?

I Opera: Instillinger - Netværk - Identificer browser:og så er der
nævnt noget om Mozilla og MSIE 6 og Opera.

Hvad skal jeg stille den til???

Mvh Jens Gibe

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-10-03 20:11

Woody <minenews@adr.dk> posting:

>Denne her : http://www.startsiden.telia.dk/selvbetjening.htm

Hvis det er vinduet, der kommer ved tryk på "Start Selvbetjening",
du ikke kan få frem, så er det nok pga, at du har sat Opera til at
afvise pop-op-vinduer.

Tryk F12 i Opera og vælg enten "accepter..." eller "...aktivt
efterspurgt..."

>I Opera: Instillinger - Netværk - Identificer browser:og så er der
>nævnt noget om Mozilla og MSIE 6 og Opera.
>Hvad skal jeg stille den til???

Det "rigtige" at stille den til er "Opera", men du kan måske undgå
visse problemer med inferiøre webdesignere ved at stille den til
"MSIE".

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-10-03 23:37

Christian Bohr-Halling skrev:

>Det "rigtige" at stille den til er "Opera", men du kan måske undgå
>visse problemer med inferiøre webdesignere ved at stille den til
>"MSIE".

Som dem, der har lavet enavns administrationssider.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Woody

Dato : 20-10-03 09:28

On Sun, 19 Oct 2003 21:10:34 +0200, Christian Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Hvis det er vinduet, der kommer ved tryk på "Start Selvbetjening",
>du ikke kan få frem, så er det nok pga, at du har sat Opera til at
>afvise pop-op-vinduer.
Lige bestemt, jeg retter nu med F12

>Det "rigtige" at stille den til er "Opera", men du kan måske undgå
>visse problemer med inferiøre webdesignere ved at stille den til
>"MSIE".
Det ku' jeg også gøre i F12 så nu er jeg "på" Opera.

Jeg har lige taget en linie fra det næste brev med, Kaj S skriver:

""Som dem, der har lavet enavns administrationssider.""

Hva' er administrationssider? Har det noget at gøre med MS-virusen?

Tak for hjælpen og venlig hilsen Jens Gibe

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 20-10-03 10:31

Woody skrev:

>Jeg har lige taget en linie fra det næste brev med, Kaj S skriver:
>
>""Som dem, der har lavet enavns administrationssider.""
>
>Hva' er administrationssider? Har det noget at gøre med MS-virusen?

Det er de sider, man skal ind på for at ændre på f.eks.
emailopsætningen, hvis man 'bor' hos enavn.

Hvis jeg bruger MS klares en ændring på ca. 2 min.
Med Opera som MS tager det ca. 3 min.
Med Opera som Opera tager det omkring et kvarter.