X-News Score 8888
Fra : Per Moreau

Dato : 17-10-03 12:43

I de binære grupper dukker der tiltider postninger op
med attachments hvor man i X-News ikke kan se vedhæftningens
navn eller hvilken filtype der er tale om, man ser
faktisk kun headeren.
Indlægene har en størrelse på 32399 lines og X-News sætter
dem automatisk til score 8888
Er det måske X-News´s metode evt at fortælle at der måske kan
være tale om virus postninger eller sådan noget ?

Mvh
Per M.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-10-03 12:59

Per Moreau skrev:

> Indlægene har en størrelse på 32399 lines og X-News sætter
> dem automatisk til score 8888

Det eneste Xnews scorer automatisk, er mig bekendt svar på egne
indlæg - der får scoren 9999.

> Er det måske X-News´s metode evt at fortælle at der måske kan
> være tale om virus postninger eller sådan noget ?

Nej (hvis det var, skulle den da hellere score indlægget ned - evt.
fjerne det helt).

Måske har du fået indsat et scoreudtryk uden at lægge mærke til
det. Prøv at trykke Ctrl-E og kig efter en score på 8888.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-10-03 13:09

Per Moreau skrev:

> Indlægene har en størrelse på 32399 lines og X-News sætter
> dem automatisk til score 8888

Hvis du trykker Ctrl + F1 og klikker på Misc-fanebladet så er der
et felt hvor der som standard står: 'Score for kept articles: 8888'.

Måske er du kommet til at trykke en tastekombination som markerer
artiklen som 'Keep' (behold). Prøv Group > Mark Selected As. Inde
i den menu kan du markere indlæg som Keep, Unkeep osv. og du kan
se hvad genvejen til de forskellige funktioner er. (Du kan ændre
genvejene ved at trykke Alt + K).

Hvis du er 100 % sikker på at Xnews gør det automagisk og du helst
vil slippe for det, så kunne du evt. stille 'Score for kept articles'
til 0.

Madsen.

Fra : Per Moreau

Dato : 18-10-03 11:20

Thomas Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Hvis du er 100 % sikker på at Xnews gør det automagisk og du helst
> vil slippe for det, så kunne du evt. stille 'Score for kept

Ok, takker.
Jeg prøver med det.

Mvh
Per M.