Efterlader Spamihilator e-mails på servere~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-10-03 14:55

Lige en ting vedr. Spamihilator jeg ikke kan gennemskue.

Jeg har to mail klienter kørende, begge Mozilla; 1 på arbejde der er sat
til "Leave Messages on Server" og en derhjemme der ikke er.
På den mægtig smarte måde kan jeg hente mails på arbejde og derefter
hjemme, hvorefter min hjemme-klient sørger for at fjerne dem på serveren.

Nu har jeg så sat Spamihilator op imellem Mozilla og mailserver både på
arbejde og hjemme. Så hvad sker der nu?
Mozilla mail hjemme fjerner vel kun de mails fra serveren (via
Spamihilator) som den rent faktisk modtager.
Det må vel så sige at de mails som Spamihilator sorterer fra aldrig
kommer i nærheden af Mozilla og den kan derfor heller ikke fjerne dem.

Hvordan kan jeg få Spamihilator til at slette mails fra serveren?

Eller er der noget jeg har misforstået?

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-10-03 09:41

Robert Eriksen wrote:

> Lige en ting vedr. Spamihilator jeg ikke kan gennemskue.

Som så er gennemskuet nu med lidt hjælp fra
http://pages.prodigy.net/michael_santovec/pop3telnet.htm

Spamihilator sletter de mails fra serveren, der opfattes som spam og
lader resten ligge indtil mailklienten sletter dem (via Spamihilator).

/Robert