Adressebog Outlook 2002
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-10-03 00:00

Outlook kan ikke finde de mailadresser, som mine kontakt personer i outlook
har....

Det kunne den en gang, hvad er der gået galt, og hvordan retter jeg op på
fejlen?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-10-03 00:14

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har....
>
> Det kunne den en gang, hvad er der gået galt, og hvordan retter jeg op på

Fortsættelse.

Hvis jeg starter en ny mail, og trykker p TIL for at finde en person, kommer
der heller ikke nogen af de personer,som ligger under Contacts...

Den siger ganske enkelt, at der ikke findes nogen adresser i dette......

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-10-03 12:53

Morten Fruergaard wrote:
> [...]

Jeg har haft samme problem da jeg bruger samme datafiler på flere PC'er
i et lille netværk herhjemme.

Selve datafilen går det fint med at dele men adressekartoteket kan
drille lidt.

Jeg er helt ærligt ikke helt klar over, hvad jeg har gjort - men nu
virker det.

Du skal rode lidt med følgende:

Egenskaber for kontaktpersoner -> brug kontaktpersoner som
adressekartotek i Outlook.

Egenskaber for adressekartotek - brug kontaktpersoner

Så fik jeg det til at virke her

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.