Ny Dialog ude
Fra : Henrik K Hansen

Dato : 11-10-03 22:40

Jeg har gennemtestet den uden at få fejl, så nu tør jeg godt
anbefale den til alle, der måske vil prøve noget nyt.

Bugfixes
http://www.40tude.com/dialog/history.htm
Download
http://www.40tude.com/dialog/download.htm

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 07:54

Henrik K Hansen wrote:

> Jeg har gennemtestet den uden at få fejl, så nu tør jeg godt
> anbefale den til alle, der måske vil prøve noget nyt.

Desværre kommer der en fejl ved hver nedlukning af programmet.:

En anden ting. Den "insisterer" på at sende i meddelelser i "us-ascii".
Er der en setting jeg har overset. Jeg mener jeg har sat op i default
group options til "iso-8859-1".

--
..signature under construction

Fra : Jesper Harder

Dato : 18-10-03 23:51

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> writes:

Hvorfor?

In-Reply-To er en email-header, ikke en news-header. Desuden er
formatet ugyldigt som In-Reply-To.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 19-10-03 00:20

Jesper Harder <harder@myrealbox.com> posting:

>Hvorfor?

Fordi man kan og for at have redundant data?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-03 08:11

Carl Drud, du skrev:

> Desværre kommer der en fejl ved hver nedlukning af programmet.:

Jeg kan kun få den til det, når jeg lukker den ved at klikke på X,
ikke når jeg bruger Ctrl+Alt+F4.

> En anden ting. Den "insisterer" på at sende i meddelelser i "us-ascii".
> Er der en setting jeg har overset.

Det ændrer sig når der er et æ ø å i teksten.

--
Henrik
Data du har hjelmen.

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 09:17

Henrik K Hansen wrote:

> Jeg kan kun få den til det, når jeg lukker den ved at klikke på X,
> ikke når jeg bruger Ctrl+Alt+F4.

Jeg får den i "Exit" fra "File" menuen. Jeg afventer lige og ser om der
ikke kommer en rettelse inden længe. I øvrigt er der i denne ikke
problemer med at sende/modtage mail som jeg oplevede med den forrige
ver.

> Det ændrer sig når der er et æ ø å i teksten.

OK.

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-03 10:14

Carl Drud, du skrev:

> Jeg får den i "Exit" fra "File" menuen.

Jeg gennem testede den for at se om jeg kunne få den til at gå ned,
"det kunne jeg ikke", men jeg testede ikke om den gik ned når man
lukkede den ned.

> Jeg afventer lige og ser om der
> ikke kommer en rettelse inden længe.

Jeg tvivler, det har jo ingen praktisk betydning.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-03 10:40

Carl Drud, du skrev:

> Jeg får den i "Exit" fra "File" menuen. Jeg afventer lige og ser om der
> ikke kommer en rettelse inden længe.

Nu har jeg testet videre, og lavet dette script.
Det er under punktet, Event scripts, OnShutdown

Så nu kan jeg ikke længere fremprovokere fejlen.
Husk at enable script, og at compile det.

program OnShutdown;

procedure OnShutdown;
begin
ADo('StopAllTasks');

end;

begin
end.

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 11:57

On Sun, 12 Oct 2003 11:40:18 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> Nu har jeg testet videre, og lavet dette script.
> Det er under punktet, Event scripts, OnShutdown
>
> Så nu kan jeg ikke længere fremprovokere fejlen.
> Husk at enable script, og at compile det.

Jeg prøver.

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 12:37

Henrik K Hansen wrote:

> Så nu kan jeg ikke længere fremprovokere fejlen.
> Husk at enable script, og at compile det.

Jeg beklager, men her kommer den stadig.

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-03 13:08

Carl Drud, du skrev:

> Jeg beklager, men her kommer den stadig.

Ærgeligt, er det ikke noget du kan leve med?

--
Henrik
AAAAA american association against acronym abuse

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 13:24

Henrik K Hansen wrote:

> Ærgeligt, er det ikke noget du kan leve med?

Nu er den begyndt at gå ned når man sender meddelelser straks istedet
for over udbakken.

Jeg leger lidt videre, men den modificerede OE kan lidt endnu.

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 12-10-03 13:36

Carl Drud, du skrev:

> Nu er den begyndt at gå ned når man sender meddelelser straks istedet
> for over udbakken.

Du er da vældig heldig

> men den modificerede OE kan lidt endnu.

Ja OE kan meget lidt.

--
Henrik
No script, no fun.

Fra : Carl Drud

Dato : 12-10-03 13:56

Henrik K Hansen wrote:

> Du er da vældig heldig

Jeg venter lige og ser om der kommer en ny ver. ellers ruller jeg
tilbage til den forrige igen.

> Ja OE kan meget lidt.

Hov hov, OE er "state of the art".

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 18-10-03 22:03

Carl Drud, du skrev:

> Jeg venter lige og ser om der kommer en ny ver. ellers ruller jeg
> tilbage til den forrige igen.

Nu tror jeg du løber tør for grunde til at beholde OE.
http://www.40tude.com/dialog/history.htm

--
Henrik
sigfile.txt not found

Fra : Carl Drud

Dato : 18-10-03 22:26

Henrik K Hansen wrote:

> Nu tror jeg du løber tør for grunde til at beholde OE.
> http://www.40tude.com/dialog/history.htm

"Nothing runs like...."

Jeg har downloaded og er bygyndt at lege lidt.

Foreløbig to spørgsmål.

1. Jeg har lavet en mappe "Sendt Mail" hvor jeg gerne vil have afsendt
mails over i og denne mappe har jeg valgt under SMTP indstillinger, men
den insistere på at smide dem i "Sent" mappen sammen med news postings.

2. Jeg har spurgt før, men må lige have den engang mere: Hvis der i
meddelelsen ikke er et æå eller ø tegn så vil det blive sendt som
"us-ascii"?

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 18-10-03 23:01

Carl Drud, du skrev:

> 1. Jeg har lavet en mappe "Sendt Mail" hvor jeg gerne vil have afsendt
> mails over i og denne mappe har jeg valgt under SMTP indstillinger, men
> den insistere på at smide dem i "Sent" mappen sammen med news postings. ¨
Du har sat et flueben der, create copy...

Så kommer der en kopi i sent og i sendt mail, hvis du ikke vil ha
kopier af dine mail 2 steder og ikke vil gemme dine sendte news
indlæg, så settings, general settings, posting, fjern fluebenet ved
keep copy. Hvis du også vil gemme sendte news så er du på den

> 2. Jeg har spurgt før, men må lige have den engang mere: Hvis der i
> meddelelsen ikke er et æå eller ø tegn så vil det blive sendt som
> "us-ascii"?

Ja som der står i status vinduet.

--
Henrik
sigfile.txt not found

Fra : Carl Drud

Dato : 18-10-03 23:12

On Sun, 19 Oct 2003 00:00:58 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> Du har sat et flueben der, create copy...

Jeps, men det synes ikke at den ønskede effekt.

> Ja som der står i status vinduet.

Nu svarede jeg på en meddelelse i test gruppen fra dig. Din meddelelse
var "iso-8859-1, mit svar i "us-ascii". Hvordan får du dem sendt i
iso-8859-1?

--
..signature under construction

Fra : Carl Drud

Dato : 18-10-03 23:31

On Sun, 19 Oct 2003 00:19:36 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> Du har sat visningen til all, de bliver jo markeret som læst.

Gudfader bevares. Der var de jo allesammen.

> Der var æøå i min meddelelse, det var der ikke i dit svar.

Ok, så meddelelser der ikke har æøå vil blive i us-ascii. Nu skal jeg
igang med score filtret i Dialog.

--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 18-10-03 23:56

Carl Drud, du skrev:

> Ok, så meddelelser der ikke har æøå vil blive i us-ascii.

Eller ä ö und zu weiter.

--
Henrik
Lidt Hamster guf.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-10-03 11:01

On Sun, 19 Oct 2003 00:50:36 +0200, Jesper Harder wrote:

> Hvorfor?
>
> In-Reply-To er en email-header, ikke en news-header. Desuden er
> formatet ugyldigt som In-Reply-To.

Det var fra engang jeg legede med KorrNews.

Jeg brugte det faktisk ind imellem i OE. Nu skrotter jeg nok OE og
holder mig til Dialog, så den er fjernet.
--
..signature under construction

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 18-10-03 23:20