Fjerne mail i Outlook 97 ( MAPISPOOL )
Fra : JpJ

Dato : 10-10-03 09:49

Ved ikke om det er OT i denne gruppe, men jeg har en maskine, der kører
Outlook 97.

Der har jeg fået startet en mail ( 19Mb ), der øjensynligt er for stor til
at kunne sendes. Men jeg kan hverken standse, eller slette den.

Generelt virker det som om Outlook er gået død, og vil hverken sende eller
modtage - der sker intet. Hvis jeg forsøger at slette mailen sker der
ingenting OVERHOVEDET. Hvis jeg dobbeltklikker på mailen for at åbne den,
får jeg en fejlmeddelelse der siger at emnet ikke kan åbnes, da Mapispool
har startet overførselen !!

Det er også fint nok - der sker bare ikke en sk.. hverken ind eller ud fra
maskinen.

Jeg har forsøgt at åbne outlook.pst med en tekstbaseret editor, og har set
en masse sjov maskinkode.

Generel setup :
Dell Dimension .... et-eller-andet-stort...
Win2000
Office 97 ( ikke mit valg, men firmaets )

Lokal mailserver - Microsoft. et-eller-andet
Lokal server generelt - MicrosoftServer ( 2003 ? )

ADSL spark r.. til wan / 10/100Mbit Lan

Hvordan får jeg fjernet dette spøgelse - for Outlook er åbenbart holdt op
med at forsøge at sende mailen, den sidder bare som en prop i hullet.

Nogen der kender et stykke software, der kan gå bagind og læse .PST ?

JpJ *rather stressed*

Fra : emj

Dato : 10-10-03 14:56

On Fri, 10 Oct 2003 10:48:48 +0200, "JpJ" <nospam@123.com> wrote:

>Der har jeg fået startet en mail ( 19Mb ), der øjensynligt er for stor til
>at kunne sendes. Men jeg kan hverken standse, eller slette den.

Nej, det er da også helt vildt )
Hvad sker der, hvis du lukker din PC?
Hilsen emj

Fra : JpJ

Dato : 11-10-03 11:40

> Nej, det er da også helt vildt )
Tjaa - var ikke lige opmærksom på de vedhæftede .PDF'ere

> Hvad sker der, hvis du lukker din PC?
At Outlook-gøglet hænger igen.. Ikke en sk..

Er i skrivende ved at geninstallere Outlook... *suk*
Elsker det bare ....

JpJ