Opsætte newsreader.
Fra : sko12345

Dato : 09-10-03 09:07

Hej Gruppe.

Jeg er rimelig ny i brugen af news, så bær over med mig hvis jeg stiller
dumme spørgsmål.

Mit spørgsmål er: Hvordan sætter jeg mozilla op således jeg kan brugge
dens newsreader? Jeg har en TDC internet-forbindelse, og har på
fornemmelsen at det er noget med valg af port jeg ikke har indstillet
rigtig. Readeren kan fint åbne, men når jeg prøver at "subscribe" kan
den ikke få forbindelse til serveren hvorpå gruppen ligger.

Håber der er en der kan hjælpe med indstillingerne.

Søren

Der indtil videre må affinde sig med kandu.

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-10-03 09:45

sko12345 skrev:

> Mit spørgsmål er: Hvordan sætter jeg mozilla op således jeg
> kan brugge dens newsreader? Jeg har en TDC
> internet-forbindelse, og har på fornemmelsen at det er noget
> med valg af port jeg ikke har indstillet rigtig.

Du skal ikke ændre ved standardindstillingerne med hensyn til
portvalg (119). Du kan se de indstillinger der skal bruges til TDC
her:
<http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=art_5147_9393>
--
Jens Gyldenkærne Clausen