Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Bedste bud på et grafik kort itl 500,- ???
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-03 11:47

Har lige samlet en ny maskine til min lillebror "hans første computer" og i
den kom mit glk. Geforce kort "SDR ram" men jeg må erkende at der er mange
spil den ikke lige vil sluge.....

Hvad er dagens bedste bud på et allround grafikkort til spil og internet ???
systemet er et P4 2.4 Ghz med 512 mb ram.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 29-10-03 11:52

Søren H. Wind - 8723 wrote:
> Hvad er dagens bedste bud på et allround grafikkort til spil og
> internet ??? systemet er et P4 2.4 Ghz med 512 mb ram.

Se een dag tilbage i gruppen.

--
Martin K

Fra : Klaus

Dato : 02-11-03 14:20

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> Se een dag tilbage i gruppen.

Men de beder ham i tidligere svar, vente lidt med at købe kort eller evt. et
til omkring 850,-kr. men hans 'lillebror' kan vel ikke vente med et kort.
Jeg ville købe et radeon 9000pro til 590,- som er billigt lige nu og har god
ydelse for pengene.

Mvh
Klaus