P.O.V. Geforce4 Ti 4200
Fra : Jahrboy

Dato : 29-10-03 00:16

Hej!.

Jeg har lige et spørgsmål : Når jeg opdaterer Nvidia driveren til mit
grafikkort (point of view Geforce4 Ti4200), så forsvinder min n-view menu i
skærmmenuen, det vil sige den funktion der gør at jeg kan bruge mit tv-out
forsvinder!. Er der en løsning på dette eller må man finde sig i at man
f.eks. ikke kan spille de nyere spil der kræver en opdateret driver til
grafikkortet, hvis man samtidig vil have mulighed for at benytte tv-out?.
Jeg kører med Win Xp Pro, SP1.

På forhånd tak!.
Jan

Fra : Claus Hansen

Dato : 29-10-03 11:53

Der findes et program der hedder tvtool til nvidia kort som efter vad jeg
har hørt giver samme funktioner som nview.

/Claus

Fra : Onkel Ond

Dato : 29-10-03 18:51

Jahrboy skrev bl.a.:
> [...]
> opdateret driver til grafikkortet, hvis man samtidig vil have
> mulighed for at benytte tv-out?. Jeg kører med Win Xp Pro, SP1.

Det KAN selvfølgelig tænkes at jeg er galt på den, men skal du ikke blot
ind i egenskaber for skærm og slå det til igen? Jeg har f.eks. slået det
fra på mit GF2ti kort, men kan da sagtens slå det til hvis jeg skulle få
lyst til det.

Regards
/Jakob