lydkort
Fra : Jytte Elley

Dato : 25-10-03 18:28

hej
Jeg er i tvivl om hvilken gruppe jeg skal spøge så jeg prøver denne.

Jeg mangler en driver til et lydkort - den spørger efter "optiaudio 16"

Og jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter den.

System er win 98
På forhånd tak
Jytte

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-10-03 19:20

Jytte Elley wrote:
> Jeg mangler en driver til et lydkort - den spørger efter
> "optiaudio 16"
>
> Og jeg ved ikke hvor jeg skal søge efter den.
>
> System er win 98

http://www.soundcard-drivers.com/
- Find producenten OPTi og læs hvilket nr. der står på
de sorte chips på lydkortet, fx 931, 933 eller lignende.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-10-03 19:22

Jytte Elley wrote:
> Jeg er i tvivl om hvilken gruppe jeg skal spøge så jeg prøver denne.

Ups, når der ikke findes en undergruppe (dk.edb.hardware.lydkort),
så spørger man i hovedgruppen (i dette tilfælde dk.edb.hardware).

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 28-10-03 17:41

On Sat, 25 Oct 2003 19:28:19 +0200, Jytte Elley wrote:

>Jeg er i tvivl om hvilken gruppe jeg skal spøge

Ja det ses tydeligt. Nu er det 3. gang jeg ser dit spørgsmål.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)